عزیزی: دنیامالی گزینه مناسبی برای وزارت ورزش است

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون تنیس گفت: گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری برای وزارت ورزش و جوانان فردی است که هم سابقه ورزشی مثبتی دارد و هم در حوزه‌های دیگر مدیریتی، عملکرد موفقی را از خود به ثبت رسانده که این می‌تواند زمینه‌ساز روزهای خوب در ورزش ایران باشد.

داود عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص معرفی گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: احمد دنیامالی در ورزش سابقه خوب و درخشانی دارد و هر مسئولیتی که بر دوش داشته را به خوبی به سرانجام رسانده است. عملکرد او زمانی که رئیس فدراسیون قایقرانی بود مشخص و از سویی دیگر او در عرصه بین‌المللی ورزش هم شناخته شده است. به دلیل مسئولیت‌هایی که تا به حال بر دوش داشته، گزینه مناسبی برای وزارت ورزش و جوانان می‌تواند باشد.

وی ادامه داد: گزینه پیشنهادی وزارت ورزش در حوزه‌های دیگر هم سابقه مسئولیت دارد و به موضوع زیرساخت‌ها اشراف کامل داشته و به خوبی‌ می‌تواند در این حوزه تصمیم‌گیر باشد. تلفیق این دو ویژگی برآیند خوبی به همراه دارد و امیدوارم در مسیری که قرار دارد همچون گذشته موفق و سربلند باشد.

رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به لزوم شناخت ورزش برای وزیر آینده عنوان کرد: اینکه وزیر ورزش شناخت جامع و کاملی نسبت به این حوزه داشته باشد امری بسیار مهم و حیاتی است که دنیامالی از آن بهره‌مند است. او به حوزه‌های دیگر هم اشراف داشته و همه این عوامل موجب می‌شود تا در تصمیم‌گیری‌ها به موقع و مطلوب عمل کند که سربلندی ورزش ایران را به همراه دارد.

عزیزی گفت: پرونده بازی‌های المپیک پاریس با ایستادن ایران در رده بیست‌ویکم بسته شد و از الان باید برای المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس برنامه‌ریزی کرد. ایران قوی، ورزش قوی نیاز به مدیران توانمند و باتجربه دارد که این توانمندی در دنیامالی وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha