۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۴۸
کد خبرنگار: 912
کد خبر: 85565386
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جزئیات انفجار خانه مسکونی در اسلام آباد غرب/ تعداد جان باختگان به ۴ نفر افزایش یافت + عکس

کرمانشاه - ایرنا - آواربرداری ۲ خانه مسکونی در شهر اسلام آباد غرب که عصر امروز یکشنبه تخریب شد توسط ۵۰ نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در حال انجام است و بر اساس آخرین گزارش اعلامی تعداد جان باختگان به ۴ نفر افزایش یافت.

محمد باقر محمدی؛ مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه شامگاه یکشنبه در تشریح جزئیات این حادثه به ایرنا گفت: ساعت ۱۶:۳۵ امروز یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی در منطقه ولیعصر اسلام آباد غرب به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر کرمانشاه اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله گروههای امدادی هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب، مدیریت بحران، گروه آنست (سگ های جستجو) و امدادگران واکنش سریع از مرکز استان کرمانشاه به محل حادثه اعزام شدند.

جزئیات انفجار خانه مسکونی در اسلام آباد غرب/ تعداد جان باختگان به ۴ نفر افزایش یافت + عکس

محمدی اضافه کرد: این حادثه تا این لحظه ۴ فوتی‌ و ۸ مصدوم داشته که پس از تلاش گروههای آواربرداری توسط ۵۰ نفر از نیروهای عملیاتی هلال احمر و همکاری سایر دستگاه های امدادرسان ۴ نفر فوتی از زیر آوار بیرون کشیده شده و تحویل عوامل قضایی حاضر در محل حادثه شد.

به گفته او ۸ نفر مصدوم نیز توسط عوامل اورژانس حاضر در محل‌ حادثه‌ به نزدیکترین‌ مرکز درمانی منتقل شدند.

محمدی افزود: عملیات امداد نیروهای جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه همچنان ادامه دارد.

جزئیات انفجار خانه مسکونی در اسلام آباد غرب/ تعداد جان باختگان به ۴ نفر افزایش یافت + عکس

در همین پیوند شرکت گاز استان کرمانشاه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که شبکه گازرسانی محل حادثه در سلامت است و با تلاش ماموران ضمن مهار محل حادثه؛ جریان گاز منطقه پیرامونی قطع نشده است.

این اطلاعیه با اعلام اینکه علت اصلی حادثه در دست بررسی کارشناسان است از عموم مردم خواست به شایعات توجهی نکنند و اخبار را از مجاری رسمی معتبر پیگیری کنند.

منابع محلی به خبرنگار ایرنا گفتند انفجار احتمالا بر اثر نشت گاز بوده است هرچند این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

شهرستان اسلام آباد غرب با بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha