۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۰:۳۷
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85565421
T T
۱۹ نفر

برچسب‌ها

مشارکت نیروی هوایی عراق در تامین امنیت اربعین

۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۰:۳۷
کد خبر: 85565421
مشارکت نیروی هوایی عراق در تامین امنیت اربعین

تهران- ایرنا- واحد اطلاع رسانی سازمان امنیت عراق یکشنبه شب از مشارکت نیروی هوایی این کشور در تامین امنیت اربعین خبر داد.

به گزارش ایرنا از تارنمای المعلومه، واحد اطلاع‌ رسانی سازمان امنیت عراق اعلام کرد که جنگنده‌های ارتش و نیروی هوایی این کشور در تامین امنیت زیارت اربعین امام حسین (ع) مشارکت خواهند کرد.

تحسین الخفاجی رئیس واحد اطلاع رسانی سازمان امنیت عراق، گفت: آماده سازی‌های امنیتی مخصوص زیارت اربعین پیش تر آغاز شده و امکانات و توانایی‌هایی که در راستای این زیارت بوده، آماده شده است.

وی افزود: این زیارت شاهد ورود میلیون‌ها زائر از خارج عراق خواهد بود و برای همین اقداماتی را در گذرگاه‌های مرزی و مسیر زائران آغاز کرده‌ایم.

رئیس واحد اطلاع رسانی سازمان امنیت عراق اضافه کرد: تلاش‌های اطلاعاتی و امنیتی زیادی از جمله رصد نیروی هوایی برای تامین امنیت اربعین در حال انجام است.

پیش تر محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق با صدور دستوراتی به استانداران این کشور برای آماده شدن بیش از پیش برای فراهم کردن زمینه راهپیمایی عظیم اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، از استان‌های دارای گذرگاه مرزی خواست به وظایف خود به بهترین نحو عمل کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha