کوچ مربیان پرسپولیس به کرمانشاه/ دومین دستیار گل محمدی در تیم بعثت

کرمانشاه - ایرنا - بعد از پیوستن داوود فنایی، مربی سابق تیم پرسپولیس تهران و دستیار یحیی گل محمدی به تیم دسته اولی بعثت کرمانشاه، مظاهررحیم پور دیگر دستیار سابق وی نیز به این تیم ملحق شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، به نقل از روابط عمومی باشگاه بعثت، دکتر مظاهر رحیم پور مربی بدنساز اسبق پرسپولیس، با حکم افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه به عنوان مربی بدنساز این تیم در لیگ دسته اول جام آزادگان منصوب شد.

این مربی بدنساز در تیم فوتبال پرسپولیس موفق به کسب چهار عنوان قهرمانی در لیگ برتر و نائب‌ قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا شده است.

در ادامه تقویت کادر فنی تیم بعثت، مدیرعامل باشگاه بعثت همچنین طی حکمی فرشید استحقاری مربی باتجربه کرمانشاهی که سابقه مربی‌گری در تیم های نساجی مازندران، بادران تهران، مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر را در کارنامه خود دارد را نیز به عنوان مدیر فنی تیم بعثت در لیگ دسته اول منصوب کرد.

کوچ مربیان پرسپولیس به کرمانشاه/ دومین دستیار گل محمدی در تیم بعثت

پیش از این نیز سکان هدایت این تیم به رضا مرتضی زاده سرمربی سابق تیم کویر مقوای تهران که قهرمانی لیگ دسته سه و لیگ دسته دوم کشور و صعود به لیگ یک را با این تیم در کارنامه خود دارد، سپرده شده است.

به گزارش ایرنا، تیم بعثت کرمانشاه که با خرید امتیاز تیم کویر مقوای تهران امسال به عنوان نماینده این استان در لیگ دسته اول جام آزادگان حضور خواهد داشت در حال آماده سازی برای شرکت پرقدرت در این مسابقات است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha