۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۶
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85565537
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پایان هفته گرم در انتظار خراسان جنوبی

۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۶
کد خبر: 85565537
پایان هفته گرم در انتظار خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: با تقویت ارتفاع جنب حاره دمای هوای گرم تا پایان هفته جاری ماندگار است و در روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه بر شدت دمای هوا افزوده می‌شود.

فاطمه زارعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا پایان هفته جاری ماندگاری هوای گرم را در منطقه شاهد هستیم و صرفه جویی در مصرف آب و برق باید همچنان مدنظر هم استانی‌ها باشد.

وی افزود: همچنین با توجه به افزایش دما در پایان هفته جاری توصیه می‌شود که مردم از ترددهای غیر ضرور در فضای باز خودداری کنند.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان جنوبی با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته دمای هوا در هفت شهرستان استان ۴۰ درجه و بیشتر از آن ثبت شد، بیان کرد: طبس و دهسلم با بیشینه ۴۸ درجه گرمترین‌های ایستگاه‌های استان در شبانه‌روز بودند.

زارعی بیان کرد: صبح امروز خنک‌ترین ایستگاه‌های خراسان جنوبی، سربیشه، خضری و قاین با کمینه دمای ۱۹ درجه بود، در این مدت تغییرات دما در مرکز استان بین ۲۱ و ۴۲ درجه ثبت شده است.

وی عنوان کرد: انتظار داریم تا پایان هفته وزش بادهای نسبتا شدید تا شدید، وقوع پدیده گرد و خاک، کاهش میزان دید افقی و کاهش کیفیت هوا در برخی ساعات و در مناطق مستعد مانند مرز شرقی کماکان احتمال وقوع طوفان و گرد و خاک وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha