۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85565587
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس: ایرنا رسانه‌ای در تراز انقلاب است

گنبدکاووس- ایرنا - مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس با قدردانی از تلاش رسانه‌ها و خبرنگاران گفت: رسانه در تراز انقلاب باید واقعیت‌های موجود در جامعه را متناسب با مصالح و منافع نظام انعکاس دهد که در این بخش خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) تمام این شاخص‌ها را دارد.

محمد غنی‌پور روز دوشنبه باحضور در نمایندگی ایرنا در گنبدکاووس افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران باید اصول حرفه‌ای این شغل از جمله امانتداری، عدالت، بیطرفی، انصاف در نگارش و انعکاس اخبار و مطالبه‌گری دقیق و منطقی را مورد توجه قرار دهند.

وی بابیان اینکه رعایت این اصول به افزایش اعتماد عمومی رسانه و خبرنگاران در جامعه کمک می‌کند، اضافه کرد: نمایندگی خبرگزاری ایرنا و خبرنگاران آن با رعایت اصول اشاره شده به بهترین نحو رسالت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی خود را انجام می‌دهند.

غنی پور همچنین درخصوص پروژه مهر هم گفت: مقدمات اولیه مربوط به ثبت نام دانش آموزان، توسعه، تجهیز، بهسازی و زیباسازی مدارس در راستای عدالت آموزشی درحال انجام است.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس ادامه داد: ثبت نام ورودی‌های اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه درسال تحصیلی جاری به‌صورت الکترونیکی درحال انجام است و والدین برای نوبت سنجش و انتخاب مدرسه در محدوده جغرافیایی محل سکونت باید از طریق سامانه مرتبط اقدام کنند.

وی همچنین به تشریح علت توقف عملیات اجرایی احداث مدرسه ویژه دانش آموزان مبتلا به اوتیسم شرق گلستان در گنبدکاووس بیان کرد: زمین پروژه که هفت ماه قبل عملیات اجرایی آن آغاز شده بود، برخی مشکلات حقوقی پیدا کرده که با پیگیری مداوم امیدواریم به زودی رفع و ساخت این پروژه از سرگرفته شود.

غنی پور، برلزوم افزایش شمار مدارس هیات امنایی در گنبدکاووس تاکید کرد و گفت: با مشارکت مردم و نیکوکاران توسعه این نوع مدارس در دستور کار قرار گرفت است.

شهرستان گنبدکاووس افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد بیش از ۹۰ هزار نفر دانش آموز هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha