۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۴۹
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85565598
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۴۳۰ هزار بطری آب در مرز مهران انبار شد

۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۴۹
کد خبر: 85565598
۴۳۰ هزار بطری آب در مرز مهران انبار شد

ایلام - ایرنا -مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از دپوی ۴۳۰ هزار بطری آب در سردخانه قرارگاه اربعین شرکت آب و فاضلاب با هدف تامین آب پایدار در پایانه مرزی مهران خبر داد.

"محمد محمدی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به منظور تسریع در عملیات تخلیه و بارگیری، یک دستگاه "لیفتراک برقی" در محل سردخانه و انبار آب‌های بسته بندی شده در مرز مهران استقرار یافت.

وی افزود: امسال و با هدف تامین آب پایدار در پایانه‌های مسافری برکت( شهید رئیسی) و مرزی شهید سلیمانی مهران، پروژه‌های جدیدی تعریف و اجرا شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام یادآور شد: امسال با برنامه‌ریزی و اقدامات صورت گرفته، تامین آب پایدار در مرز مهران برای زوار محقق شده و در این راستا به میزان ۱۳۰ لیتر بر ثانیه آب از چاه‌های موجود، استحصال و وارد شبکه توزیع در این پایانه‌ها می‌شود.

محمدی از حضور نیروهای ستادی و عملیاتی شرکت به صورت شبانه روز در مهران تا پایان کنگره عظیم اربعین خبر داد و تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا زوار اربعین حسینی هیچگونه دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته ۶ اکیپ رفع حوادث و اتفاقات در حوزه آب و فاضلاب در پایانه مرزی مهران مستقر و به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات و رفع حوادث احتمالی در حوزه آب و فاضلاب، تامین آب پایدار و ارائه خدمات آبفا زوار، مواکب، سرویس‌های بهداشتی و پارکینگ ها هستند.

به گزارش ایرنا، مرز مهران به واسطه امنیت و نزدیکی به عتبات عالیات اصلی‌ترین مرز برای تردد زائران در ایام اربعین است.

پیش بینی می‌شود اربعین امسال بیشتر تردد زائران حسینی(ع) زائر از پایانه مرز مهران تردد کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha