رشته دکتری مدیریت سازمان‌های مردم نهاد ایجاد شد/پذیرش دانشجو از مهرماه

تهران- ایرنا- معاون مشارکت‌های مردمی سازمان امور اجتماعی کشور گفت: رشته دکتری حرفه‌ای مدیریت سازمان‌های مردم نهاد ایجاد شده است و از مهرماه امسال در دانشگاه آزاد اسلامی دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن ولیئی روز دوشنبه - ۲۲ مردادماه در رویداد روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی اظهار داشت: اکنون زمان صدور مجوز مشارکت های مردمی کاهش یافته است اما باید این زمان به سه ماه برسد.

معاون مشارکت های مردمی سازمان امور اجتماعی کشور با بیان اینکه اقدامات ذکر شده از تلاش ها و اقدامات طی سه سال گذشته بوده است، اظهار داشت: یکی از قول هایی که داده شده بود برگزاری انتخابات نمایندگان تشکل ها بود که در سال ۱۴۰۲ انجام شد و انتخابات بعدی هم در آبان ۱۴۰۴ برگزار می شود.

ولیئی ادامه داد: در تمام استان ها شعبه رسیدگی به مالیات سازمان های مردم نهاد در نظر گرفته شده و همچنین ۲ جلد کتاب در حوزه تشکل‌ها چاپ شده است.

وی بیان داشت: در زمان حاضر بیش از ۱۸ هزار تشکل فعالیت دارند که نزدیک به ۱۱ هزار تشکل مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

معاون مشارکت های مردمی سازمان امور اجتماعی کشور یادآورشد: همچنین طرح رصد و اعتبار سنجی تشکل ها از  ابتدای امسال انجام شده است و تشکل های مجوزدار رتبه بندی می شوند.

ولیئی اضافه کرد: طرح رویداد نوآوری اجتماعی "نوا" اجرا و ۷۰۰ ایده جمع آوری شده است و همچنین میز خدمت در سفر استانی ریاست جمهوری در ۱۱ استان برگزار و سامانه سخا که ارتباط بین نیازمندان و سخاوتمندان است به صورت آزمایشی در استان البرز راه اندازی شد.

وی تاکید کرد: طرح نشان نیکوکاری راه‌اندازی شد و در هراستان ۶ نشان ملی و ۲۶ نشان محلی به تشکل‌های مجوزدار اعطا می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha