۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85565686
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نظارت تعزیرات همدان از رستوران های بین راهی تشدید شد

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: در راستای سیاست های سازمان مبنی بر تشدید نظارت‌ها در ایام اربعین و پایان ماه صفر و نظارت بر بازار و حقوق مصرف کنندگان، با برگزاری گشت مشترک به همراه بازرسان ادارات بهداشت، دامپزشکی و صمت از رستوران های بین راهی بازدید شد.

مرضیه یونسی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: گشت مشترک طرح ویژه ایام اربعین از رستوران های بین راهی در مسیر تردد زائران و کاروان های زیارتی کربلا و عتبات عالیات بازدید کرد.

وی اظهار کرد: در این بازدید، موارد مختلفی از جمله بهداشت فردی و محیط کار، کیفیت و قیمت غذا مورد بازرسی قرار گرفت و مقادیری گوشت غیر بهداشتی و ناسالم کشف و معدوم شد.

یونسی گفت: استان همدان مسیر تردد زائران و کاروان های زیارتی کربلا و عتبات عالیات بوده و هر ساله میلیون ها زائر از این مسیر در تردد هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: از اهداف طرح نظارتی ویژه ایام اربعین و ایام پایانی ماه صفر ، راحتی اجرای هرچه با شکوه تر مراسم ها ،ارائه خدمات بهتر و مطلوب به زائران است.

وی ادامه داد: سازمان تعزیرات حکومتی با تشدید نظارت بر پایانه های مسافری، مراکز رفاهی، خدماتی و اقامتی، مراکز بهداشت و درمان، رستوران ها، پارکینگ ها، تعمیرگاه ها، واحدهای صنفی و سایر پایگاه های مرتبط در مسیر تردد زائران و کاروان های زیارتی در این امر مشارکت دارد.

جریمه فرجام عامل عرضه تنباکو قاچاق در رزن

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان رزن از محکومیت ۷۷۰ میلیون ریالی فروشنده تنباکو قاچاق خبر داد و گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز رزن پرونده نگهداری و عرضه ۱۱۳ بسته تنباکو قاچاق به ارزش ۳۸۵ میلیون ریال را رسیدگی کرد. 

علیرضا حسین زاده افزود: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام نگهداری و عرضه کالا قاچاق را محرز و متخلف علاوه بر ضبط کالا قاچاق کشف شده به پرداخت جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

وی اظهار کرد: با گزارش ماموران پلیس شهرستان درگزین پیرامون کشف کالای قاچاق از یک واحد صنفی دخانی، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

جریمه فرجام نگهداری و عرضه کالای قاچاق در ملایر

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر از محکومیت یک میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریالی واحد صنفی عرضه کننده لوازم خانگی قاچاق خبر داد.

سعید کریمی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان ملایر به پرونده نگهداری و عرضه کالای قاچاق شامل یک دستگاه ماشین ظرفشویی، یک دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه سرخ کن، سه دستگاه جاروبرقی ، ۳۲ دست پارچ ولیوان ، ۳۶ عدد قندان بلور و ۴۸ عدد زیر سیگاری به ارزش یک میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریال رسیدگی کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر گفت: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام نگهداری و عرضه کالا قاچاق را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط کالای کشف شده به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

کریمی اظهار کرد: با گزارش ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر پیرامون کشف کالا قاچاق از انبار یک واحد صنفی، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha