۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۵
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85565698
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

افسران صهیونیست: حزب‌الله توان تسلط بر شهرک‌ها و مراکز نظامی اسرائیل را دارد

تهران- ایرنا- افسران رژیم صهیونیستی به توان حزب الله برای ورود و تسلط بر شهرک ها و مراکز نظامی این رژیم در جبهه شمالی اذعان کردند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، شبکه خبری الجزیره در گزارشی به نقل از مقامات و رسانه های رژیم صهیونیستی به بررسی توان حزب الله لبنان در زمینه کنترل بر شهرک ها و مراکز نظامی این رژیم در شمال فلسطین اشغالی در صورت گسترده شدن جنگ پرداخت.

این شبکه خبری افزود: «زئیو الکین» عضو کنست ضمن اذعان به اینکه رژیم اسرائیل در جبهه های مختلف در جنگ فرسایشی به سر می برد، گفت که این وضعیت را ایران به وجود آورده است.

همزمان رسانه صهیونیستی «واللا» گزارش داد: حزب الله همچنان توان ورود و رخنه به مرزها را دارد.

این رسانه به نقل از افسران صهیونیست اذعان کرد: حزب الله همچنان توان رخنه مرزی و تسلط بر شهرک ها و مراکز نظامی اسرائیلی را دارد.

رسانه صهیونیستی «معاریو» نیز گزارش داد: طی روزهای اخیر شاهد حملات گسترده حزب الله بودیم که منطقه «نهاریا» و جنوب را به خط آتش تبدیل کرده و این وضعیت پیش از این وجود نداشته است.

همزمان مقاومت اسلامی لبنان دقایقی قبل اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی در مرکز «المطله» را با سلاح مناسب هدف قرار داده و آن را منهدم کرده است.

کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که دو موشک ضدزره از لبنان به سمت المطله شلیک شده است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تیم های آتش نشانی مشغول خاموش کردن آتشی هستند که در الجلیل غربی به دنبال حملات بامدادی حزب الله شعله کشیده است.

از سوی دیگر توپخانه رژیم صهیونیستی نیز کفرشوبا، رامیه و عیتاالشعب را در جنوب لبنان گلوله باران کرد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در اثر این حمله‌ها، تاکنون برخی از پایگاه‌های رژیم اسرائیل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شده و ادوات نظامی از قبیل تانک‌ها، نفربرها و خودروهای زرهی صهیونیست‌ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته و شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی نیز به هلاکت رسیده‌اند.

در ماه‌های اخیر، بسیاری از تحلیلگران و فرماندهان ارشد سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد از عملکرد کابینه و ارتش این رژیم به درماندگی اسرائیل در جبهه جنگ با حزب الله اذعان کرده و گفته‌اند که حزب‌الله را بسیار قوی‌تر و آماده‌تر از جنبش حماس می‌دانند که غزه را به باتلاقی برای این رژیم تبدیل کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha