۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85565707
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مساجد و حسینیه‌های آبادان پذیرای زائران اربعین حسینی هستند

آبادان - ایرنا - معاون استانداری خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت : مساجد و حسینیه‌های آبادان برای اسکان و استراحت زائران اربعین حسینی آماده هستند.

احسان عباسپور دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم آبادان و تمامی دستگاه‌های اجرایی برای استقبال و خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی آمادگی کامل دارند و مساجد و حسینه‌ها برای اسکان و استراحت زائران آماده هستند.

وی افزود: همچنین زیرساخت‌های لازم توسط شهرداری و موکب‌داران برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه فراهم شده است تا خدمات‌رسانی مناسبی به زائران داده شود.

فرماندار ویژه آبادان با تاکید بر استفاده همه ظرفیت‌های شهرستان و بسیج امکانات برای پذیرایی از زائرین حرم اباعبدالله الحسین(ع) گفت: با همکاری و تلاش دستگاه‌های اجرایی و از همه مهمتر حضور خودجوش مردم، امسال در ارائه خدمات به زائران بهتر از سال گذشته خواهیم بود.

عباسپور با اشاره به عملیات احداث جاده کندرو در مسیر زائران اربعین حسینی، بیان کرد: این طرح به طول یک کیلومتر و ۶۰۰ متر عرض اجرا شد تا زائران تردد آسان‌تری داشته باشند.

وی افزود: این مسیر یکی از مسیرهای زائران اربعین حسینی به شمار می‌رود و ساخت آن موجب تردد آسان تر زائران اربعین حسینی از شلمچه می‌شود.

به گزارش ایرنا، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی (ع) است.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند.

هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha