۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۷
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85565727
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی تیم ملی گلبال: برای کسب بهترین مدال در پارالمپیک پاریس هم قسم شده‌ایم

همدان- ایرنا- مربی تیم ملی گلبال مردان کشور گفت: برای کسب خوش رنگ‌ترین مدال در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس هم قسم شده‌ایم.

کرم کولیوند روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: می‌دانیم رقابت در بازی‌های پارالمپیک قابل مقایسه با بازی‌های آسیایی نیست و باید دقت عمل بیشتری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: حریفان سختی در پیش داریم و حتی دور مقدماتی با تیم‌های قدرتمندی همچون برزیل مدافع عنوان قهرمانی پارالمپیک باید دیدار کنیم.

کولیوند خاطرنشان کرد: تیمی جوان و در عین حال باتجربه را روانه مسابقات خواهیم کرد و هم اکنون نیز در شرایط جسمی و روحی خوبی قرار داریم.

وی در خصوص دیدارهای پیش روی گلبال کشورمان در پارالمپیک پاریس گفت: بر اساس برنامه، در گروه یک قرار گرفته‌ایم و در دیدار با تیم ملی فرانسه نخستین مسابقه ما به شمار می‌رود، سپس باید با برزیل (مدافع عنوان قهرمانی پارالمپیک) و نیز آمریکا مسابقه بدهیم و البته در دور مقدماتی هدف ما صدرنشینی است تا به تیم چهارم گروه دوم برخورد کنیم.

کولیوند یادآور شد: تیم‌های چین، اوکراین، مصر و ژاپن نیز در گروه B با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و بهترین‌ها در این مسابقه هستند.

وی اضافه کرد: طبق اعلام برنامه مسابقات رده‌بندی و فینال گلبال پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ تا پانزدهم شهریورماه ادامه خواهد داشت و می‌خواهیم بهترین مدال را به دست آوریم.

وی در خصوص برنامه تمرینی تیم ملی گلبال نیز اظهار کرد: آخرین مرحله اردو تیم ملی گلبال قبل از اعزام به بازی‌های پارالمپیک ۲۳ مرداد در تهران برگزار می‌شود و پس از آن تیم ملی دوم شهریورماه راهی پاریس خواهد شد.

مربی تیم ملی گلبال مردان کشور یادآور شد: شرایط تیم نسبت به بازی‌های پاراآسیایی بهتر شده و امیدواریم برای اولین بار تیم ملی روی سکو پارالمپیک برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha