مدیر فرودگاه بجنورد: زائران اربعین نگران برنامه پروازی نباشند

بجنورد-ایرنا- مدیر فرودگاه شهدای بجنورد گفت: ۳۴۰ نفر از زائران اربعین استان این فرودگاه را برای جا به جایی انتخاب کرده اند و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

محمدابراهیم قدمگاهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اگرچه خراسان شمالی مسافت طولانی به عتبات عالیات در کشور عراق دارد ولی از ظرفیت این فرودگاه برای انجام پروازهای فوق‌العاده در ایام اربعین استفاده می شود.

وی افزود: زائرانی که در سامانه سماح مرز خود را فرودگاه شهدای بجنورد انتخاب کرده اند هیچ نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

مدیر فرودگاه شهدای بجنورد خاطرنشان کرد: ایران ایر برای اختصاص هواپیما به این فرودگاه زمین گیر بودن ناوگان هواپیماها را عنوان کرد که با مشارکت مسوولان استانی رایزنی های لازم برای اختصاص هواپیما از این شرکت پروازی انجام شد.

وی اضافه کرد: چنانچه ایران ایر بدقولی کرد وظیفه رزرو بلیط در فرودگاه استان های همجوار را بر عهده خواهیم گرفت و زائران از این طریق به عراق اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۲ هزار و ۶۴۷ مسافر در سه ماه سال جاری در فرودگاه بجنورد جابه‌جا شدند این فرودگاه در شهر بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی با طول چهار هزار و ۲۰۰ متر و عرض ۴۵ متر یکی از طولانی‌ترین باندهای فرود کشور است.

استان یک میلیون نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha