پویش "هزار ویلچر در مسیر عاشقی" در یزد آغاز شد

یزد- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: پویش ملی "هزار صندلی چرخدار در مسیر عاشقی" در استان با هدف ارائه این صندلی‌ها به زائران سالمند و کم توان سیدالشهدا(ع) آغاز شد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ، " محمد عشقی" افزود: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در نظر دارد در راستای اهداف و ماموریت های بشر دوستانه خود در روزهای اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر به همت خیرین و نیکوکاران جـمعیت هلال احمر، طرح هزار صندلی چرخدار در مسیر عاشقی را با هدف ارائه این صندلی ها به زائران سالمند و کم توان سیدالشهدا(ع)، حضرت علی ابن مـوسی الرضا (ع)، حضرت معصومه و دیگر اماکن متبرکه در سطح کشور اجرا کند.

وی اظهار کرد:این جمعیت در نظر دارد در راستای اهداف و ماموریت های بشر دوستانه خود در روزهای اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر به همت خیرین و نیکوکاران جـمعیت هلال احمر طرح یاد شده را اجرا کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد تصریح کرد : خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان می‌توانند با مشارکت در خرید این ویلچرها مبالغ مد نظر خود را به شماره حساب ۲۱۹۹۸۶۸۶۴۵ و شناسه ۳۰۲۰۱۴۰۳۵۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۷۷۷۷۷۴۲۴۸۵۱ به‌ نام جمعیت هلال‌احمر یزد، واریز کنند.

عشقی اهداف تامین ویلچرها را خدمت رسانی و کمک به زائران سالمند و کم توان، جذب، سازماندهی و هدایت کمک های مردمی در اجرای برنامه های بشردوستانه، خدمت رسانی به زائران اماکن متبرکه بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد : علاوه بر این علاقه مندان می‌توانند با اهدای ویلچر به بانک تجهیزات پزشکی جمعیت هلال‌احمر در سطح استان در این امر خداپسندانه سهیم باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: پویش ملی هزار ویلچر در مسیر عاشقی از ۱۵ مرداد آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت و ویلچر های اهدایی به نام خود خیرین و نیکوکاران به صورت پلاک ثبت می شود و در مسیر عاشقی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha