۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۱
کد خبر: 85565785
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

استاندار ایلام: ۷۵ درصد ظرفیت پارکینگ‌های شهر مهران خالی است

ایلام - مهران - استاندار و رئیس ستاد اربعین استان ایلام با بیان اینکه تاکنون ۱۵ درصد ظرفیت پارکینگ‌های مهران تکمیل شده است، گفت: شهر مهران ظرفیت ۴۰۰ هزار خودرو را دارد.

"حسن بهرام‌نیا" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به ظرفیت پارک خودروهای شخصی زوار اربعین حسینی در پارکینگ‌ها در مهران، اظهار کرد: تاکنون حدود ۱۵ درصد ظرفیت پارکینگ‌های شهر مهران ( پارکینگ بزرگ اربعین و پارکینگ‌های خصوصی) تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای پارک خودروهای شخصی با استفاده از تمام ظرفیت و امکانات بخش دولتی، خصوصی و پارکینگ های بزرگ اربعین یک و 2 در مهران فراهم است، گفت: از زائران اربعین حسینی درخواست می‌شود در صورت امکان با وسایل نقلیه شخصی به مهران برای شرکت در پیاده روی بزرگ اربعین حسینی مراجعه کنند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه شهر مهران ظرفیت ۴۰۰ هزار خودرو را دارد، تصریح کرد: تاکنون حدود ۲۷ هزار خودرو در شهر مهران پارک شده که از این میزان حدود ۷ هزار خودرو در پارکینگ بزرگ اربعین پارک شده است.

بهرام‌نیا با بیان این نکته که فقط در پارکینگ بزرگ اربعین مهران ظرفیت پارک بیش از ۱۰۰ هزار خودرو وجود دارد، یادآورشد: این پارکینگ مجهز به دوربین مداربسته بوده و چندین نمازخانه، موکب توزیع غذای گرم و آب خنک و چشمه سرویس‌های بهداشتی در این پارکینگ احداث و راه اندازی شده است.

به گزارش ایرنا، استان ایلام و مرز مهران اصلی ترین کانون تردد زائران اربعین حسینی و عتبات عالیات در طول سال است.

اربعین سال گذشته بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار تردد در مرز بین المللی مهران ثبت شد.

پیش بینی می شود در اربعین سال جاری بیش از ۶۰ درصد زائران اربعین از مرز مهران تردد کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha