زوج شیرازی خانه ۲۵۰ میلیارد ریالی خود را برای حمایت از بیماران سرطانی اهدا کردند

شیراز-ایرنا-یک زوج شیرازی، منزل مسکونی خود واقع در خیابان فرهنگ‌شهر را به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال با هدف حمایت از بیماران سرطانی و سرطان شناسی بیمارستان آنکولوژی امیر، اهدا کردند.

به گزارش ایرنا، مدیر بیمارستان آنکولوژی امیر دوشنبه با اعلام این خبر گفت: مهری پیروز و سیروس آزاد، نیکوکاران عرصه سلامت، منزل خود را طی صلح نامه ای رسمی و با هدف حمایت از بیماران مبتلا به سرطان به موسسه خیریه کمک رسانی و سرطان شناسی امیر، حامی بیماران بیمارستان آنکولوژی امیر اهدا کردند.

حمیدرضا بدیعی افزود: این اقدام خیرخواهانه می تواند در توسعه این مرکز درمانی و ارائه خدمات جامع تر به بیماران حوزه جنوب کشور، تاثیرگذار باشد.

مدیر عامل موسسه خیریه کمک رسانی و سرطان شناسی امیر نیز در این زمینه گفت: این موسسه خیریه در تلاش است با جذب خیرین و مشارکت آنان در زمینه های حمایت درمانی و دارویی، خرید تجهیزات پزشکی و اقدامات عمرانی، به عنوان حامی بیماران مبتلا به سرطان بیمارستان آنکولوژی امیر ایفای نقش کند.

امیدرضا ذکاوت اضافه کرد: از ابتدای سال۱۴۰۳ تاکنون، موسسه خیریه امیر توانسته کمک مالی قابل توجهی به بیماران بستری ارایه دهد و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بخش های درمانی از جمله دستگاه الکتروشوک، مانیتور علائم حیاتی، اینفیوژن پمپ، وارمر خون، شیکرانکوباتور و بن ماری را تامین کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha