راه‌اندازی دومین کاوشکده رسانه و برندینگ جهاد دانشگاهی تا پایان امسال 

تهران- ایرنا- رئیس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی گفت: نخستین کاوشکده رسانه، برندینگ و بازارسازی در بهمن ۱۴۰۲ شروع به کار کرد و در همین بازه زمانی کوتاه، قراردادهای مطلوب و توفیقات ارزشمندی را کسب کرده است و دومین کاوشکده نیز تا پایان امسال راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از روابط عمومی مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی، محمد حسین فائزی، یکی از شاخص‌ترین ماموریت‌های جهاد دانشگاهی را کمک به تجاری شدن فناوری و خلق ثروت از محصولات و خدمات فناورانه دانست و گفت:‌ در همین راستا و به منظور کمک به تجاری‌سازی محصولات دانش‌محور و عرضه آنها در بازار کشور و بازارهای جهانی، اقدامات علمی و موثری در دستور کار قرار گرفته است.

وی درباره چگونگی فعالیت کاوشکده رسانه برندینگ و بازارسازی افزود: کاوشکده‌ها ساختارهایی مهندسی شده، روزآمد و کاملا تخصصی برای حل مسائل مهم کشور هستند که هر یک در شاخه تخصصی خود فعال خواهند شد، هر کاوشکده به عنوان یک ساختار مبتنی بر تحقیقات کاربردی و عملیات موثر اقتصادی است که مساله را می‌سازد و برای آن راه‌حل درست پیشنهاد می‌دهد.

فائزی، وجود کاوشکدگان را در جهاد دانشگاهی ضروری دانست و گفت: کاوشکده رسانه و برندینگ، با بهره‌مندی از دانش نیروهای خبره، توانسته در حوزه برندینگ و بازارسازی و مارکتینگ اقداماتی تخصصی را آغاز کند که قبلا در جهاد دانشگاهی سابقه نداشته و بر همین اساس، اولویت و تمرکز خود را بر محصولاتی گزیده شده از واحدهای جهاد دانشگاهی قرار داده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال ۱۴۰۳، محصولاتی که در کاوشکده برندینگ و بازارسازی مورد توجه قرار گرفته‌اند، بتوانند سهم ارزشمندی از بازار را به دست بیاورند و سبد درآمدی واحدهای جهاد دانشگاهی گسترده‌تر از قبل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha