جذب معلم در هرمزگان ۲ برابر افزایش یافت

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: جذب معلم در هرمزگان در سال تحصیلی جدید نسبت به گذشته ۱۳۰ درصد ۲ برابر افزایش یافته و ۸۰۰ معلم جدیدالاستخدام به مجموعه فرهنگیان استان افزوده خواهد شد.

محمد قویدل روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این معلمان از طریق آزمون‌های دبیری و آموزگاری، کیفیت بخشی و سهمیه استانی جذب شده‌اند.

وی بیان کرد: امسال آزمون استخدامی برای جذب ۳۰۰ معلم برای شهرستان بشاگرد و جزایر هرمزگان برگزار شد و نتیجه این آزمون اعلام شده و کارگزینش آن نیز به سرعت انجام خواهد شد.

جدای از این، یکهزار معلم نیز از طریق سهمیه فرهنگیان امسال جذب می‌شوند که دوره چهار ساله دانشگاهی را می‌گذرانند.مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد: حدود ۳۵۰ معلم جدید نیز از طریق آزمون‌های آموزگاری جذب آموزش و پرورش استان شده‌اند که کار سازماندهی آنان نیز انجام شده است و همچنین ۱۵۰ نفر نیز مشاغل کیفیت بخشی (معاون تربیت بدنی و پرورشی) به این مجموعه اضافه شدند.

قویدل ادامه داد: همچنین جدای از این، یکهزار معلم نیز از طریق سهمیه فرهنگیان امسال جذب می‌شوند که دوره چهار ساله دانشگاهی را می‌گذرانند.

وی ابراز کرد: هم اکنون ۴۵۰ کلاس درس برای سال تحصیلی جدید در هرمزگان آماده بهره‌برداری است که با اضافه شدن این فضاهای آموزشی بیش از ۲۰ هزار دانش آموز به ویژه در شهرستان‌های بندرعباس و قشم در سال تحصیلی جدید از فضای ایمن برخوردار می شوند.

در سال تحصیلی جدید (۱۴۰۳-۱۴۰۴) پیش بینی می‌شود ۴۳۰ هزار دانش آموز در هرمزگان مشغول به تحصیل شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha