شاخ‌های خشن مجازی در دام پلیس پایتخت + فیلم
عکس تزئینی است

تهران بزرگ - ایرنا - رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری عاملین نزاع و درگیری در فرحزاد خبر داد و گفت: شرور معروف فضای مجازی که در این نزاع تیر هوایی شلیک کرده بود، هم بازداشت شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ سعید راستی روز دوشنبه در این خصوص در جمع خبرنگاران افزود: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات خبری را در خصوص درگیری و قدرت نمایی چندین اراذل و اوباش با سلاح گرم و سرد در اختیار خود در فرحزاد دریافت و مامورین در این راستا نسبت به شناسایی و دستگیری این افراد اقدام کردند.

وی ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد عاملان این درگیری پنج اوباش بودند که با عربده و سلاح کشی قصد خودنمایی داشتند و همین حرکت باعث ایجاد درگیری شد و عاملین اصلی به سرعت از صحنه متواری شدند.

به گفته سرهنگ راستی، با تلاش های شبانه روزی ماموران مخفیگاه متهمان در استان البرز شناسایی شد که پس از اخد نیابت قضایی، پلیس هر پنج نفر را دستگیر کد.

وی اضافه کرد: مامورین پس از دستگیری این اراذل و اوباش، از محل اختفا این متهمان بازدید کردند که تعداد یک قبضه کلت کمری جنگی گلاک و همچنین ۲ عدد قمه کشف و ضبط شد و در همین خصوص این افراد جهت سیر مراحل قانونی دادسرا منتقل کردند.

سرهنگ راستی یادآور شد: پلیس همواره در تلاش است تا کسانی را که قصد بر هم زدن نظم و امنیت جامعه و شهروندان را داشته باشد بر خورد کند.

کلاهبرداری ۱۵۰ میلیاردی از شرکت خصوصی عرضه گوشت در تهران

همچنین رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در یک عملیات پلیسی، ۲ نفر به اتهام کلاهبرداری ۱۵ میلیارد تومانی از یک شرکت عرضه گوشت در تهران دستگیر شدند.

سردار علی ولی‌پور گودرزی در این خصوص اظهار کرد: تابستان امسال، با وقوع یک فقره کلاهبرداری از شرکت عرضه کنندگان محصولات گوشتی در تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حکایت از آن داشت، ۲ کارمند این شرکت با سوءاستفاده از اعتماد کارفرما و دسترسی به سیستم حسابداری شرکت، به مدت ۲ سال مبالغ هنگفتی را از حساب‌های شرکت برداشت کرده‌اند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: متهمان با استفاده از یک روش بسیار ماهرانه، بخشی از فروش روزانه شرکت را از سیستم حذف می‌کردند و به این ترتیب، مبالغ حاصل از این فروش‌ها را به حساب‌های شخصی خود واریز می‌کردند.

وی تاکید کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس، محل اختفای متهمان در غرب تهران شناسایی و آنها دستگیر شدند. و در بازرسی از مخفیگاه متهمان، مدارک و اسنادی مبنی بر ارتکاب جرم آنها کشف شد.

سردار ولی‌پور گودرزی افزود: متهمان پس از انتقال به اداره چهاردهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف تحقیق قرار گرفتند و به جرم خود اعتراف کردند که با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان با قرار وثیقه روانه زندان شدند و تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha