مجتمع جدید دانشگاه آزاد اسلامی در بوشهر احداث شود

بوشهر- ایرنا- معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسوولان بوشهری با اختصاص زمین به احداث مجتمع جدید دانشگاه آزاد اسلامی در مرکز این استان کمک کنند.

به گزارش ایرنا؛ «مجید مشکینی» روز دوشنبه در بیست و دومین جلسه هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: قریب به ۹۰ دانشگاه در حوزه خلیج فارس قرار دارد، که چهار واحد آن مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی با اشاره به مجتمع بزرگ عالیشهر واحد بوشهر، عنوان کرد: این مجموعه، به عنوان یک دغدغه برای مسئولین دانشگاه استان تبدیل شده که می طلبد نهادهای استانی برای گره گشایی از این موضوع پای کار حضور داشته باشند.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به  استقرار شمار بالای  صنایع در استان بوشهر، تصریح کرد: بیشترین حجم تولید ثروت از منابع نفتی و گازی در این استان است و انتظار مجموعه هایی مثل مراکز آموزشی از مجموعه مدیریتی استان این است که مسئولیت اجتماعی صنایع بزرگ را به آنان یادآوری و در مواردی که اولویت استان می باشد، هزینه شود.

مشکینی ادامه داد: اگر برای تحقق برنامه ها با محوریت خلیج فارس، هدف گذاری های بزرگ در نظر گرفته می شود، برای تحقق آن نیز نیازمند حمایت، بودجه، تلاش، صرف زمان و هزینه نه تنها از سوی دانشگاه بلکه، کلیه مجموعه های استان است.

وی با تشریح برنامه‌های جامع دانشگاه آزاد اسلامی به نقش و ماموریت دانشگاه و حرکت به سمت اهداف کلان و چشم‌اندازهای مورد نظر در نظام‌های تعریف‌شده در سند تحول و تعالی دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دارای سند جامع تحول و تعالی است، این سند پنج ساله تدوین شده که سال سوم آن سپری شده و تمامی برنامه های دانشگاه در آن دیده شده است.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر بهینه‌سازی و به‌کارگیری ظرفیت‌های دانشگاه در اجرای طرح‌های کلان با هدف حل مسائل مهم کشور عنوان کرد: دانشگاه آزاد تأثیرگذار در رفع مشکلات و موانع کشور است.

مشکینی یادآور شد: یکی از کارهای مهم، بررسی مصوبات جلسه پیشین است تا مشخص شود چه مقدار پیشرفت حاصل شده، چه تصمیماتی مغفول مانده و چه کاری بیش از آنچه مدنظر بوده، انجام شده است.

وی ادامه داد: بررسی بودجه سال گذشته،  فرصت و راهنما در تدوین بودجه جدید است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha