سواری: کار سخت است اما به دنبال طلا جهانی ایتالیا هستم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش اسکیت فری‌استایل ایران گفت: مسابقات جهانی ایتالیا در پیش است و با آنکه میدان سخت با حریفانی قدر است اما برای کسب نشان طلا و افتخار راهی این کشور می‌شوم.

امیرمحمد سواری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص برگزاری مرحله نخست اردوی تیم ملی اسکیت فری استایل اظهار داشت: این اردو جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان که قرار است در کشور ایتالیا برگزار شود، انجام شد. اردوی خوبی بود و بچه‌ها فرصت این را داشتند تا نواقص و ایرادهای خود را شناسایی و جهت برطرف کردن آن اقدام کنند. ان‌شاءالله این مسأله باعث کسب نتایج خوب برای ما در این رویداد شود.

وی افزود: مسابقات جهانی رولرگیمز به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود، از تمامی کشورها به طور حتم ورزشکارانی به ایتالیا خواهند آمد تا بتوانند به مدال دست پیدا کنند، همین امر مقداری کار را با چالش مواجه خواهد کرد و ما هم باید با آمادگی بالا راهی این کشور شویم.

ملی‌پوش فری‌استایل یادآور شد: شرایط ما هم در این اردو آماده‌سازی بسیار خوب بود زیرا در این اردو توانستیم به میزان آمادگی ۸۰ تا ۹۰ درصدی برسیم. خود من تا به الان آمادگی‌ام نزدیک به ۸۰ است و در این مدت کوتاه تا شروع مسابقات تلاش خواهم کرد به مرز آمادگی کامل برسم.

سواری با اشاره به اینکه رقیب اصلی‌اش از کشور ایران است، گفت: اصلی‌ترین رقیبم از کشور خودمان است. پس از آن نیز ورزشکارانی از کشورهای چین‌تایپه، چین و تایلند می‌توانند تهدید جدی برایم به حساب بیایند.

وی در مورد اینکه با هدف چه نتیجه‌ای به ایتالیا خواهد رفت، گفت: آرزوی هر ورزشکاری خوشحالی مردم کشورش است و من هم با چنین هدفی در این رویداد حضور خواهم یافت، برای کسب مدال طلا به ایتالیا می‌روم و تمام تلاشم را می‌کنم تا به این امر مهم برسم.

این ورزشکار اصفهانی درباره اینکه نگاه‌ها به رشته اسکیت در داخل ایران چگونه است، گفت: از آنجایی که رشته ما متاسفانه یا خوشبختانه رشته نوپایی است چندان دیده نشده اما از طرفی هم می‌توان گفت هنگامی که مردم شاهد هنرنمایی‌های ما در هر رویدادی بوده‌اند خود این موضوع خیلی برای آنها هیجان انگیز است و برای همین نیز بازخوردهای خوب و مثبتی به همراه داشته که امیدوارم بهتر هم شود.

سواری تصریح کرد: از لحاظ حمایتی خدا را شکر هم مربی خوبی داریم که ما را حمایت می‌کند و هم در کنارش فدراسیون هوای ما را دارد. برای همین هم باید بگویم شرایط از همه لحاظ برایمان مهیا است.

وی در پایان با اشاره به اینکه با حضور در مسابقات بین‌المللی رنکینگ جهانی خود را از رتبه هفتم به دوم رسانده، اظهار کرد: با توجه به مسابقات برون مرزی که رفته‌ام توانستم از رده هفتم جهان به جایگاه دومی ارتقا پیدا کنم و خیلی از این بابت خوشحالم. امیدوارم همچنان بتوانم به سیر صعودی که در پیش گرفته‌ام ادامه دهم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha