۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85566047
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

خودروی بنز قاچاق در لرستان توقیف شد

۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۱
کد خبر: 85566047
خودروی بنز قاچاق در لرستان توقیف شد

خرم آباد - ایرنا -فرمانده انتظامی لرستان گفت: یک دستگاه کامیون ایسوزو و حامل یک دستگاه سواری بنز قاچاق فاقد مدارک به ارزش ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان خرم آباد توقیف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز دوشنبه اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی کمالوند شهرستان خرم آباد در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون یک دستگاه سواری بنز قاچاق فاقد مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش سواری بنز کشف شده را ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

انهدام باند سارقان منزل در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند سارقان حرفه ای و کشف ۲۴ فقره سرقت منزل در شهرستان خرم آباد خبر داد.

سردار الهی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت منزل در شهرستان خرم آباد، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی سه نفر اعضای باند سرقت را در خرم آباد شناسایی و دستگیر که در تحقیقات پلیس تاکنون به ۲۴ فقره سرقت منزل اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: افزایش احساس امنیت مردم مهمترین دغدغه پلیس است و از شهروندان می خواهیم ضمن رعایت نکات ضروری پیشگیری از سرقت، کلیه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha