۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۸
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85566075
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کردستان ظرفیت توسعه گردشگری کشاورزی را دارد

سنندج- ایرنا- رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: این استان با توجه به اینکه در بخش های مختلف زراعی، باغی و شیلات دارای تولیدات متنوعی بوده و از ظرفیت لازم برای توسعه گردشگری کشاورزی برخوردار است.

به گزارش ایرنا، پیمان اسکندری روز دوشنبه در جلسه هماهنگی رویداد هوشمند سازی درحوزه کشاورزی که در سالن جلسات شهدای این سازمان در سنندج تشکیل شد، اظهار کرد: کشاورزی و گردشگری ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و مصداق این ادعا روستاهایی است که در حال خالی شدن از سکنه بودند و با توسعه شیلات و و احداث گلخانه رونق گرفتند و به قطب گردشگری در استان تبدیل شدند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره محصولات مختلف کشاورزی تاثیر بسزایی در معرفی محصولات و جذب گردشگر دارد، افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان در سال جاری برگزاری ۲ جشنواره در بخش کشاورزی را برنامه ریزی کرده است که امیدواریم پاییز امسال با مساعدت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن سنندج، تشکل های بخش کشاورزی، پارک علم و فناوری و بانک کشاورزی این رویدادها به نحو احسن برگزار شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان ادامه داد: نفوذ فناوری در حوزه کشاورزی ضعیف است و ما در صدد هوشمند سازی کشاورزی و توسعه نفوذ فناوری در بخش های مختلف این حوزه هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن سنندج هم در این جلسه با قدردانی از اقدامات سازمان جهاد کشاورزی کردستان اظهار کرد: برگزاری جشنواره به طور هدفمند می تواند نتایج خوب و موثری را در جذب سرمایه گذار و توسعه صنعت گردشگری به همراه داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha