حضور جمعی از کودکان موسسه خیریه گلستان علی در خبرگزاری ایرنای خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- جمعی از کودکان موسسه «گلستان علی» بهزیستی در مشهد، روز دوشنبه به همراه مسوولان این موسسه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی، روز خبرنگار را به خبرنگاران این رسانه تبریک گفتند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، در این دیدار که خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی میزبان این پسران چهار تا ۶ ساله بودند، شور و شوق کودکانه برای تبریک گفتن روز خبرنگار به صاحبان این روز، در رفتار میهمانان حاضر موج می‌زد.

نشاط و سرزندگی در این کودکان تا آنجا بود که گویی اتاق خبر ایرنا مرکز مشهد، رنگ تازه‌ای از زندگی به خود گرفت و همراهی خبرنگاران با شادمانی کودکان، شور آنان را دو چندان کرد.

موسسه گلستان علی در سال ۱۳۸۳ با هدف نگهداری از فرزندان بد و بی سرپرست با مجوز سازمان بهزیستی تاسیس شده است؛ این موسسه نگهداری از کودکان چهار تا ۱۸ ساله را بر عهده دارد.

حضور جمعی از کودکان موسسه خیریه گلستان علی در خبرگزاری ایرنای خراسان رضوی

هفدهم مردادماه ۱۳۷۷ محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع رسانی به دست گروهک تروریستی طالبان در مزار شریف افغانستان به شهادت رسید. این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان "روز خبرنگار" نامگذاری شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha