۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۵۳
کد خبر: 85566212
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تمرینات تیم فوتبال شهید قندی یزد آغاز شد

۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۵۳
کد خبر: 85566212
تمرینات تیم فوتبال شهید قندی یزد آغاز شد

یزد- ایرنا - تمرینات تیم فوتبال شهید قندی یزد برای حضور در لیگ دسته ۲ قهرمانی باشگاه‌های کشور روز دوشنبه زیرنظر کادرفنی بومی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مدیر تیم فوتبال شهید قندی یزد به اهمیت آمادگی هرچه بیشتر برای حضور در لیگ امسال اشاره و ابراز امیدواری کرد تنها نماینده یزد در لیگ دسته ۲ برای شادی دل هواداران و جامعه ورزش یزد موفق باشد.

" سعید علی‌نژادیان " در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای آمادگی هرچه بیشتر تیم قندی در لیگ امسال علاوه بر انجام تمرینات مستمر بر اساس یک برنامه مدون با صلاحدید کادرفنی نیز مسابقات تدارکاتی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: امیدواریم در فصل جدید لیگ‌های کشور ۲ تیم فوتبال چادرملو اردکان و همچنین تیم فوتبال شهید قندی یزد با ارائه بازی‌های فنی، سال خوبی را برای عموم علاقه‌مندان و ورزش یزد رقم بزنند.

هم‌اکنون تیم‌های فوتبال چادرملو اردکان، شهید قندی یزد و سنگ آهن بافق به ترتیب در لیگ برتر، دسته دوم و سوم قهرمانی کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند.

مسابقات لیگ دسته ۲ فوتبال کشور با حضور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی از شهریورماه امسال آغاز می‌شود.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه حضور دارد و سالانه بیش از ۶۰۰ مسابقه فوتبال در لیگ‌های استانی برگزار می‌شود که نقش مهمی در توسعه این رشته دارد.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha