شناسایی پنج واحد صنفی متخلف در راستای اجرای طرح نظارتی بر خدمات سفر ویژه اربعین در زاهدان

زاهدان - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: پنج واحد صنفی متخلف مستقر در پایانه مسافربری زاهدان در راستای اجرای طرح نظارتی بر خدمات سفر ویژه اربعین در استان شناسایی شدند.

ایرج حسن پور روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده و در راستای انجام اقدامات نظارتی بر خدمات سفر به مناسبت حضور زائران امام حسین (ع) جهت شرکت در ایام اربعین حسینی، جایگاه‌های فروش بلیط به زائران و مسافران کربلای معلی و همچنین واحدهای صنفی شامل رستوران، موادغذایی و پوشاک مستقر در پایانه مسافربری انقلاب زاهدان مورد بازدید قرار گرفت.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام شده مواردی از جمله قیمت بلیط بر اساس نرخ های اعلام شده، نصب و درج قیمت بر اقلام و کالاها، فاکتورها و رعایت درصدهای مجاز اعلامی از طرف سازمان حمایت از طرف کارشناسان بازرسی صمت بررسی و برای تعداد پنج واحد صنفی پرونده‌های تخلف تشکیل شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: پرونده‌های تشکیل شده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از جمله گران‌فروشی و کم فروشی مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با سامانه مرکز مدیریت یکپارچه پاسخگویی با شماره ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha