نخستین مرکز خرید نیشابور از آتش نشانی تاییدیه ایمنی گرفت

مشهد- ایرنا- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: نخستین تاییدیه ایمنی برای یک مجتمع تجاری در شهر نیشابور برای مرکز خرید "مشعوفی" صادر شد.

ابوالفضل اسدی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با عنایت به بازدید میدانی صورت گرفته از مجتمع تجاری یاد شده و در پی انجام اقدامات لازم جهت رعایت دستورالعمل های ایمنی و نصب تجهیزات اطفای حریق، تاییدیه ایمنی این مجتمع فوق از سوی سازمان آتش نشانی صادر و تحویل اعضای هیات مدیره آن شد.

وی ادامه داد: هم اکنون۱۲ مجتمع تجاری و خرید در شهر نیشابور فعالیت دارد که از این میان تنها مجتمع مشعوفی تاییدیه ایمنی دریافت کرده است و سایر مراکز خرید باید تاییدیه ایمنی را کسب کنند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: با توجه به تاکید شورای اسلامی شهر نیشابور و در راستای برنامه های حوزه پیشگیری و حفاظت از حریق این سازمان برای جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی در مراکز تجمعی به ویژه مجتمع های تجاری و مراکز خرید، مجتمع های تجاری دیگر نیز در فرایند تاییدیه ایمنی قرار دارند.

اسدی افزود: با توجه به بروز حوادث و حریق های صورت گرفته در برخی از واحدهای صنفی در سال گذشته و اوایل امسال‌، کارشناسان حوزه پیشگیری و حفاظت از حریق این سازمان طی ماه‌های گذشته به صورت مستمر از مراکز تجمعی، پاساژها و مجتمع های تجاری نیشابور بازدید نموده و ضمن اعلام موارد غیر ایمن، راهکارهای مدنظر برای ارتقای ایمنی این بخش ها را اعلام کردند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور ۱۱۵ نیروی عملیاتی، هفت ایستگاه آتش نشانی در شهر نیشابور و ۲ پست عملیاتی در شهرک صنعتی عطار و مجتمع فولاد خراسان دارد.

به گزارش ایرنا، شهرستان نیشابور با ۳۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha