شهردار کرمانشاه: در صورت وجود مدیریت واحد شهری می‌توانیم با اختیار عمل فعالیت کنیم

کرمانشاه - ایرنا- شهردار کرمانشاه با بیان اینکه نظرات در حوزه شهری بسیار متفاوت است، گفت: در صورت وجود مدیریت واحد شهری می‌توانیم با اختیار عمل و سرعت بیشتری فعالیت‌های خود را انجام دهیم.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه؛ نادر نوروزی روز سه‌شنبه در جمع مدیران شهرداری کرمانشاه یکی از ارگان های موثر در موضوع مدیریت شهری را پلیس راهور دانست و با تاکید بر اینکه همکاری پلیس راهور و شهرداری در راستای ایجاد آرامش در بین مردم است، افزود: پلیس راهور امروز در مباحث ترافیکی و معضلات شهری حضوری فعال و نقشی تعیین‌کننده دارد.

وی همکاری دو طرفه بین شهرداری و پلیس راهور را لازمه اداره امورات شهر دانست و اظهار کرد: در مصاحبه چند روز پیش سوء برداشتی از صحبت های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری در مورد حضور پلیس بزرگراه شده بود که شهرداری ضمن اعلام آمادگی در جهت همکاری با پلیس راهور در بحث معضلات ترافیکی، نقش پلیس را در این زمینه مهم ارزیابی می کند و برای مجموعه پلیس راهور آرزوی توفیق در امور محوله را داریم.

شهردار کرمانشاه گفت: شهرداری و پلیس ۲ رکن اصلی ارائه خدمات زیستی به مردم و تداوم چرخه زندگی در جامعه هستند و افتخار شهرداری و پلیس این است که خادم مردم بوده و در اداره امور شهر و خدمت به شهروندان در کنار سایر نهادها نقش اساسی دارند.

نوروزی در ادامه با اشاره به لزوم حل و فصل مشکلات ترافیک شهر کرمانشاه گفت: علایم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی، دوربین‌های کنترل سرعت و پایش تصویری، رنگ‌آمیزی موانع و سایر موارد در حوزه شهرداری و راهنمایی و رانندگی باید با همکاری و تعامل صورت گیرد تا رضایت شهروندان در این زمینه حاصل شود.

وی تاکید کرد: همکاری بیشتر پلیس راهور و مجموعه شهرداری می‌تواند در کاهش حوادث و تصادفات رانندگی در سطح شهر تاثیر بسزایی داشته باشد.

کلانشهر کرمانشاه با بیش از یک میلیون نفر جمعیت، هشت منطقه شهری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha