۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۱
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85566677
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تمدید قرارداد با حامد حدادی و جذب ۲ بازیکن توسط تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان

آبادان - ایرنا - مدیر امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان گفت: حامد حدادی با تمدید قرارداد خود این فصل را در تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان خواهد بود.

ولی رضایی روز سه‌شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نظر کادر فنی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان بر حفظ و تمدید قرارداد با حامد حدادی بود که پس از مذاکره با این بازیکن ارزشمند و با تجربه، قرارداد وی تمدید شد.

وی افزود: حدادی برای هر تیم یک بازیکن بسیار مفید است که حضورش ضمن ارتقای انگیزه دیگر بازیکنان باعث افزایش کیفیت تیم خواهد شد.

مدیر امور ورزش پالایش نفت آبادان گفت: همچنین درخواست کادر فنی جذب سعید داورپناه بازیکن فصل قبل طبیعت تهران بود که این بازیکن با کیفیت که سابقه حضور موفق در تیم پالایش نفت را داشت قرارداد یک ساله خود را امضا و این فصل برای زردپوشان آبادانی به میدان خواهد رفت.

رضایی بیان کرد: آرن داودی بازیکن ریزنقشی با سابقه موثر در تیم پالایش نفت آبادان، که کادر فنی بر جذب آن تاکید داشت، قرارداد یک ساله خود را امضا کرد.

وی افزود: پیش از این نیز نوید رضایی‌فر بازیکن فصل پیش تیم شهرداری گرگان، مجید رحیمیان بازیکن فصل گذشته آورتای ساری، محمدمهدی رحیمی بازیکن فصل قبل مهرام تهران و محسن مرادخانی بازیکن فصل پیشین مس کرمان نیز قرارداد خود را با تیم پالایش نفت آبادان منعقد کردند.

مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور از مهرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha