۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۱
کد خبر: 85566709
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۲ انتصاب جدید در بنیاد شهید

۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۱
کد خبر: 85566709
۲ انتصاب جدید در بنیاد شهید

تهران- ایرنا- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی احکام جداگانه ای مشاور رئیس و نیز سرپرست معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران را منصوب کرد.

به گزارش ایرنا از بنیاد شهید و امور ایثارگران، سعید اوحدی طی حکمی حجت ناصری را به عنوان مشاور و دستیار امور ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

در متن حکم ناصری آمده است: «نظر به مراتب، شایستگی، توانمندی، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مشاور و دستیار امور ویژه منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پروردگار متعال در ذیل توجهات حضرت ولی عصر (ع) و با تکیه بر دانش و تجربه خویش در ارتقای سطح اقدامات و اجرای برنامه ها و اهداف مورد نظر در چارچوب قوانین و مقررات موفق و مؤید باشید.

توفیقات جنابعالی را از درگاه پروردگار متعال مسألت دارم.»

همچنین رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی عبدالرضا عباسپور را به عنوان سرپرست معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

در بخشی از متن حکم عباسپور آمده است: «انتظار می رود با بهره مندی از ظرفیت های تخصصی موجود در بنیاد و نیز همراهی و همدلی همکاران خدوم آن معاونت براساس اسناد بالادستی، تعاملات لازم با واحدهای ستادی استانی، سایر دستگاه های اجرایی و سازمان ها زمینه تحقق اهداف کلان بنیاد را فراهم نمایید.»

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha