۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۲
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85566721
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ژنرال صهیونیست: وضعیت ارتش فاجعه‌بار است/ نظامیان یکدیگر را می‌کشند

تهران-ایرنا- یک ژنرال صهیونیست گفت:‌ جنگ غزه وضعیت ارتش را فاجعه بار کرده، به طوری که هیچ نظم و انضباطی در آن وجود ندارد و نظامیان یکدیگر را می‌کشند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، «اسحاق بریک» مسئول پیشین بخش شکایت نظامیان در ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی اعلام کرد که ارتش این رژیم در وضعیت فاجعه باری قرار دارد و جنگ غزه شاهد بیشترین کشته با شلیک گلوله خودی است.

وی تاکید کرد: نظامیان ما یکدیگر را می‌کشند، هیچ قانون و انضباط و دستوراتی وجود ندارد.

این ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی افزود: نظامیان به هر طرفی که می خواهند شلیک می کنند، هیچ گونه قواعد درگیری وجود ندارد، هر چه درمورد این جنگ گفته می شود، دروغ محض است.

اخیرا بریک طی مقاله ای در روزنامه «معاریو» چاپ تل‌آویو، درباره گزارشات دروغ کابینه حاکم از وضعیت جبهه جنگ غزه ابراز نگرانی کرد.

وی درباره دروغ هایی که واحد ارتباطات و رسانه ارتش رژیم اشغالگر درباره پیروزی در جنگ علیه غزه به توده صهیونیست‌ها می گوید، گفته بود: شکاف موجود بین گزارش‌های ارتش و واقعیت میدانی در غزه، خطرناک و نگران‌کننده است.

این ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی، خبرنگاران و تحلیلگران نظامی این رژیم را وابسته به ارتش اعلام کرد و افزود: اکثر مفسران و خبرنگاران حوزه نظامی به نمایندگی از ارتش اشغالگر در رسانه های عبری صحبت می کنند و حقیقت را به اسرائیلی‌ها نمی‌گویند.

بریک، مفسران و خبرنگاران حوزه جنگ رژیم اشغالگر را در شکست این رژیم در جریان عملیات طوفان الاقصی مقصر دانست و افزود: آنها هم در وقوع بدترین شکست تاریخ اسرائیل نقش داشتند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران صهیونیست، شکست های بزرگ ارتش اشغالگر را موفقیت جلوه می دهند، گفت: ارتشی که دروغ می‌گوید، نمی تواند پیروز شود.

این مقام پیشین ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت نیروهای ارتش اشغالگر و نابودی ادوات زرهی این رژیم در حملات نیروهای مقاومت فلسطین اشاره و اضافه کرد: غیر از اخبار جعلی، اسرائیلی ها باید اخبار واقعی جنگ را هم بشنوند تا دوباره غافلگیر نشوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha