فراخوان ارسال آثار به دومین پویش ملی سوغات اربعین

تهران- ایرنا- هم‌زمان با ایام برگزاری رویداد بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی (ع)، دومین دوره پویش فرهنگی هنری سوغات اربعین به همت سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف و همکاران این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، برگزاری پویش سوغات اربعین با هدف به تصویر کشیدن راهپیمایی اربعین و نمایش اجتماع عظیم مسلمان و خلق این رویداد جهانی در قالب‌های فیلم، عکاسی، کلیپ. شعر، دلنوشته و خاطره، خوشنویسی و نقاشی خواهد بود.

با توجه به اهمیت تسهیل امور زوار و فعالان در این رویداد عظیم، در دومین دوره از برگزاری این پویش سراسری بخش ویژه‌ای با عنوان ایده‌های علمی ـ فناورانه با محوریت صنعت و فناوری در راهپیمایی اربعین در نظر گرفته شده است.

دانشگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های مختلف از جمله صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، شهرداری تهران، واحدهای جهاد دانشگاهی در سراسر کشور، دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه علم و فرهنگ و دانشگاه پیام نور در برگزاری پر شور این پویش سراسری مشارکت خواهند داشت.

مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین دوره پویش فرهنگی ـ هنری سوغات اربعین تا ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۳ تعیین شده است.

علاقه‌مندان به شرکت در پویش می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی به نشانی arbaeen.jdsharif.ac.ir به اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه ارسال آثار و موارد مرتبط با اربعین دسترسی داشته باشند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه پویش ملی سوغات اربعین به شماره تلفن‌های ۶۷۶۴۱۷۱۶-۰۲۱ و ۰۹۲۲۹۳۸۵۵۸۷ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha