۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۱
کد خبر: 85566918
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خراسان‌رضوی گرمتر می‌شود

۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۱
کد خبر: 85566918
خراسان‌رضوی گرمتر می‌شود

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: روند افزایش دمای هوای این استان از ظهر امروز سرعت می‌گیرد و در روزهای پایانی هفته جاری به گرمترین میزان خود می‌رسد.

علی الهی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افزایش دمای هوا بیشتر مناطق گرمسیر خراسان رضوی را فرا می گیرد و موجب می‌شود بیشینه دمای هوا در بیشتر شهرستان‌های استان از جمله کلانشهر مشهد در روزهای پایانی هفته جاری به ۴۰ درجه برسد.

وی ادامه داد: وزش باد به نسبت شدید با احتمال خیزش گرد و غبار از دیگر پدیده های روزهای آینده در مناطق خراسان رضوی است که استان را فرا خواهد گرفت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین با افزایش حجم ابرناکی در آسمان استان برای مناطق شمال و شمال غرب در روز پنج شنبه هفته جاری، وقوع بارش های پراکنده با احتمال آبگرفتگی پیش‌بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، فریمان با کمینه دمای ۱۷ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای۴۲ درجه به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۲۵ تا ۳۶ درجه را به ثبت رسانده است.

الهی گفت: میانگین دمای هوای کنونی مشهد ۳۶ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل های هواشناسی، دمای این کلانشهر امروز بین ۲۵ تا ۳۸ درجه در نوسان خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha