۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۴
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85566937
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

خودروهای رها شده در شهر مهران به پارکینگ منتقل می شوند

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی استان ایلام از انتقال خودروهای رها شده شهر مهران به پارکینگ ها خبر داد و گفت: زائران برای اطلاع از محل پارک وسیله نقلیه خود با سامانه ۱۲۰ تماس بگیرند.

به گزارش ایرنا سردار "جمال سلمانی" روز سه شنبه در گفت وگویی اظهار کرد: زائران پس از بازگشت به کشور و ورود به شهر مهران برای پیگیری به ۲ پارکینگ شهرداری واقع در فاز چهار روبروی منازل گمرگ و میدان شهداء ابتدای جاده مهران به ایلام مراجعه کنند.

وی افزود: همانطور که قبلا به زائران عزیز اطلاع رسانی شده، پلیس به منظور روان سازی ترافیک و عادی سازی خیابان ها خودروهای رها شده در سطح شهر و معابر عمومی و خودروهایی که برای شهروندان سد معبر و یا ایجاد مزاحمت شده را به پارکینگ های از پیش تعیین شده انتقال داده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: آن دسته از زائرانی که وسائط نقلیه آنها به پارکینگ منتقل شده می توانند با شماره گیری ۱۲۰ و یا شماره ۱۱۰ از محل دقیق پارک وسیله نقلیه خود اطلاع پیدا کنند.

سردار سلمانی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح ایجاد انضباط ترافیکی،روان سازی تردد درون شهری و حفظ حقوق شهروندان مهرانی است.

به گزارش ایرنا، استان ایلام و مرز مهران اصلی ترین کانون تردد زائران اربعین حسینی و عتبات عالیات در طول سال است.

اربعین سال گذشته بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار تردد در مرز بین المللی مهران ثبت شد.

پیش بینی می شود در اربعین سال جاری بیش از ۶۰ درصد زائران اربعین از مرز مهران تردد کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha