۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۶
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85566948
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

اهدای زمین به ارزش هشت میلیارد ریال برای آبرسانی به روستاهای همدان

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: از سال گذشته تاکنون ۱۶ قطعه زمین از سوی خیّرین آبرسان استان به ارزش هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اهدا شده است.

به گزارش ایرنا، فرهاد بختیاری‌فر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با قدردانی از همراهی همیشگی خیّرین آبرسان استان همدان، اظهار کرد: از ابتدای فعالیت مجمع خیّرین آبرسان استان در سال گذشته و با پیگیری نمایندگان مجمع در شهرستان ها این زمین ها برای حفر چاه و یا احداث مخزن به شرکت آب و فاضلاب استان همدان، اهدا شده است.

وی با بیان اینکه زمین های اهدایی اغلب توسط ساکنان مناطق روستایی استان، اهدا شده است افزود: با آبرسانی به این روستاها پنج هزار و ۱۵ خانوار روستایی از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان یادآور شد: این زمین‌ها در روستاهای چنار سفلی، کمک سفلی، چنار علی، خاکریز، ترخین‌آباد، چارق و بادخوره در شهرستان اسدآباد، راوند، کهریز صلاح الدین و بدیع‌الزمان در نهاوند، خلیل کرد و ساربانلر در شهرستان بهار، قراکند و تخت در رزن، سماوک در همدان و شهر اسدآباد است.

پروژه های جهاد آبرسانی استان همدان که با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی و شرکت آبفای استان با هدف آبرسانی به ۱۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار با ۵۰۹ میلیارد تومان اعتبار در سطح استان در حال انجام است که تاکنون در این راستا به ۶۰ روستا آبرسانی شده است.

استان همدان یک هزار و ۷۲ روستا با جمعیت بالای ۲۰ خانوار دارد که از این تعداد حدود ۸۳۰ روستا از خدمات آبفا بهره مند هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha