لاپید: تندروهای کابینه نتانیاهو بدنبال گسترش جنگ به منطقه هستند

تهران-ایرنا- نخست‌وزیر سابق و رئیس جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با انتقاد از رویکرد وزیران کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم گفت: تندروهای کابینه به دنبال گسترش جنگ به کل منطقه هستند.

به گزارش ایرنا، «یائیر لاپید» طی پیامی در شبکه ایکس(توئیتر سابق) با اشاره به یورش امروز شنبه جمعی از شهرک نشینان صهیونیست به سرکردگی «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی کابینه رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی در شهر اشغالی قدس نوشت: "بن‌گویر با این اقدام، ‌جان اسرائیلی ها به ویژه نظامیان را به خطر انداخته است".

او خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام کنست (پارلمان) در سرزمین های اشغالی شد و گفت: "این افراد (اعضای کابینه نتانیاهو)، توان اداره اسرائیل را ندارند".

وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو امروز شنبه ضمن یورش به مسجدالاقصی به همراه گروهی از شهرک نشینان صهیونیست، در پیامی ویدئویی خواستار توقف مذاکرات آتش بس و ادامه جنگ علیه نوار غزه شده بود. دولت اردن به عنوان متولی رسمی مسجد الاقصی یورش بن گویر و یک وزیر دیگر صهیونیست به همراه شهرک نشینان به این مسجد را محکوم کرد و آن را ناقض قانون بین المللی دانست و اعلام کرد: ادامه اقدامات یکجانبه رژیم اسرائیل و نقض وضعیت حقوقی شهر قدس نیازمند موضعگیری قاطع بین المللی و محکوم کردن این اقدامات است.

به گزارش ایرنا، اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اشغالگر از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود روز به روز افزایش می‌یابد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

بر اساس این گزارش، سرویس‌های اطلاعات رژیم صهیونیستی هم تلاش می‌کنند تا با کمک متحدان خود نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند.

رادیو رژیم صهیونیستی با اشاره به خلوتی خیابان‌ها و نگرانی‌هایی که در چهره تک تک صهیونیست‌ها موج می‌زند، آن را شبیه به شرایط دوره کرونا توصیف کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از مختل شدن حرکت گذرگاه‌ها و فرودگاه‌ها و لغو بسیاری از پروازها و سردرگمی مسافران سخن می‌گویند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha