۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۵
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85567026
T T
۱۸ نفر

برچسب‌ها

پیکر "آی نور" تحویل پزشکی قانونی شد

۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۵
کد خبر: 85567026
پیکر "آی نور" تحویل پزشکی قانونی شد

خرم آباد - ایرنا - سرپرست فرمانداری الیگودرز گفت: پیکر "آی نور" دختربچه اهل روستای ده سفید بخش مرکزی از چاه فاضلاب به بیرون کشیده و برای بررسی بیشتر ابعاد مرگ تحویل پزشکی قانونی شد.

مهدی اداوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: قبل از ظهر امروز گزارشی مبنی بر یافت شدن جسد "آی نور" دریافت و بلافاصله بررسی های بیشتر در روستای ده سفید انجام شد.

وی افزود: پیکر بی جان کودک پس از مشاهده در چاه، با حضور نماینده دادستان و پلیس آگاهی و با همکاری نیروهای هلال احمر، انتظامی و آتش نشانی خارج و تحویل پزشکی قانونی شده است.

وی بیان کرد: روزهای گذشته چند حلقه چاه فاضلاب متعلق به خانه های روستا تخلیه شده اما مواردی از وجود جسد در این چاه ها مشاهده نشده بود.

سرپرست فرمانداری الیگودرز افزود: نیروهای امدادی در چند روز گذشته تمامی طویله ها و زاغه های قدیمی، انبارهای کاه و سایر اماکنی را که حدس می زدند ممکن است به سرنخ هایی از وجود کودک در آنها دست یافت جستجو کردند اما مورد مشکوکی مشاهده نشد.

به گزارش ایرنا روز پنجشنبه هجدهم مردادماه خانواده ای از روستای ده سفید حاج درویش از بخش توابع مرکزی شهرستان الیگودرز گم شدن دختر بچه ۲ ساله خود را به پلیس، هلال احمر و بخشداری اطلاع دادند که بلافاصله عملیات جستجو آغاز شد اما در تمامی این مدت عملیات های جست و جو نتیجه بخش نبود.

از ابتدای عملیات جست و جو پنج تیم از هلال احمر متشکل از چهار تیم جست و جو و نجات، یک تیم تخصصی کوهستان و یک تیم آنست( سه قلاده سگ زنده یاب) و همچنین موتور و آفرود سواران شهرستان ازنا با حضور در اراضی حاشیه روستا مناطق مختلف را مورد رصد قرار داده بودند.

آنگونه که مادر "آی نور" گفته بود حوالی ساعت ۱۴ روز پنجشنبه دخترک را استحمام می کند و به دلیل مشغله های کاری زنان روستا تا ساعت ۱۶ بی خبر بوده و وقتی متوجه عدم حضور دختر در حیاط می شود منزل همسایه ها و اطراف را جستجو می کند اما موفق به یافتن وی نمی شود و حوالی غروب که نگرانی ها از بی نتیجه بودن جست و جوها افزایش می یابد با پلیس و نیروهای امدادی تماس می گیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha