۴۰ نفر از بانوان بسیجی خاش به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

زاهدان - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه خاش سیستان و بلوچستان گفت: تعداد ۴۰ نفر از بانوان بسیجی این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار ابوذر جوادی مقدم روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف از اعزام کاروان راهیان نور، اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، آشنایی بسیجیان و اقشار مختلف جامعه با رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی اظهار کرد: شهداء، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برای اسلام و میهن، عزت، سربلندی و افتخار کسب کردند و در جبهه حق علیه باطل خوش درخشیدند.
معاون هماهنگ کننده سپاه خاش سیستان و بلوچستان گفت: همه ساله در چند مرحله برنامه اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور را داریم.
حجت الاسلام حسن شیبک امام جمعه موقت و مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم با اشاره به اینکه اهمیت دادن به جهاد تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه نهادینه شود، بر ضرورت اجرای ویژه برنامه های فرهنگی، اجتماعی در حوزه دفاع مقدس، معرفی ظرفیت‌های جنگ هشت ساله و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس تأکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha