عبور زائران در پایانه مرزی چذابه روان است

اهواز- ایرنا - معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: تردد زائران حسینی در پایانه مرزی چذابه روان و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ صمد کلاگر روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمامی امکانات لازم برای خدمت‌رسانی به زائران در این مرز فراهم شده است اظهار کرد: به دلیل گرمای هوا بسیاری از زائران ترجیح می‌دهند سفر خود را در ساعات شب انجام دهند که باعث افزایش تردد شبانه در مرز چذابه شده است.

وی با بیان اینکه پلیس با همکاری نیروهای امنیتی و امدادی، تمامی تمهیدات لازم را برای تامین امنیت و آسایش زائران در نظر گرفته‌ اضافه کرد: موکب‌ها در این مرز تمام خدمات مورد نیاز زائران از جمله غذا، اسکان و سایر نیازهای ضروری را فراهم کنند.

سرهنگ کلاگر ادامه داد: کارکنان فرماندهی انتظامی خوزستان در مرز چذابه و شلمچه با تمام توان تلاش می‌کنند تا ضمن برقراری نظم و امنیت،‌ خدمتگذار شایسته‌ای برای زائران اربعین حسینی باشند.

تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی است.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند. هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha