مازندران بر مدار ۳۵ درجه 

۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۱۰
کد خبر: 85567089
مازندران بر مدار ۳۵ درجه 

ساری - ایرنا - هواشناسی با اشاره به تداوم ناپایداری های جوی تا چند روز آینده، پیش بینی کرد که میانگین دمای هوای مازندران در ۲۴ ساعت آینده به ۳۳ تا ۳۵ درجه سانتی گراد بالای صفر برسد.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، طبق پیش بینی هواشناسی، شرایط جوی مازندران امروز چهارشنبه در دامنه ها و ارتفاعات با رگبار و رعد و برق پراکنده همراه خواهد بود. هواشناسی پیش بینی کرد که از روز پنجشنبه تا روز شنبه نیز علاوه بر رگبار باران، رعد و برق پراکنده و وزش باد، دمای هوا نیز روند کاهشی را در پیش بگیرد.

جدول پیش بینی پنج روزه هواشناسی نشان می دهد که با خنک تر شدن هوا در چند روز آینده، میانگین دمای هوا در مناطق مرکزی و شرقی از ۳۳ تا ۳۵ درجه سانتی گراد بالای صفر در طی امروز و فردا، با چند درجه کاهش در روز جمعه به ۳۲ تا ۳۳، در مناطق غربی از ۳۱ تا ۳۴ به ۲۷ تا ۲۹ و در مناطق کوهستانی و ارتفاعات نیز از ۱۹ تا ۲۵ به ۲۰ تا ۲۷ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

مازندران بر مدار ۳۵ درجه 

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی مازندران طی امروز چهارشنبه نیمه ابری و در بعدازظهر و شب ابری به ویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات همراه با رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی شده است.

آسمان مازندران از روز پنجشنبه تا روز شنبه نیز ابری، در ارتفاعات مه‌آلود با کاهش تدریجی دما، رگبار متناوب باران، وزش باد و رعد و برق پراکنده همراه خواهد بود.

شرایط جوی مازندران در روز یکشنبه آینده نیز نیمه ابری در بعدازظهر و شب ابری به ویژه در دامنه ها و ارتفاعات همراه با رگبار پراکنده و در روز دوشنبه صاف تا نیمه ابری و در بعدازظهر و شب با افزایش ابر و در ارتفاعات همراه با رگبار پراکنده باران پیش بینی شده است.

داده های دریافتی از ایستگاه های هواشناسی نشان می دهد که گلوگاه با ثبت دمای ۳۳.۱ و آلاشت با ۱۶.۸ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین مناطق مازندران در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم ترین ساعت به ۳۵ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد که این میزان در مقایسه با روز گذشته ۱ درجه کاهش خواهد یافت.

وضعیت امروز دریای خزر نیز مواج و از عصر با کاهش موج همراه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha