۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۹
کد خبر: 85567109
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ناپایداری‌های جوی در استان اردبیل تشدید می‌شود

۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۹
کد خبر: 85567109
ناپایداری‌های جوی در استان اردبیل تشدید می‌شود

اردبیل - ایرنا - اداره کل هواشاسی استان اردبیل در اطلاعیه‌ای از تشدید ناپایداری‌های جوی در بیشتر مناطق این استان تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا ، در این اطلاعیه آمده است: بر پایه آخرین خروجی مدل‌های عددی پیش‌بینی وضع هوا جو استان اردبیل امروز (سه‌شنبه ۲۳ مرداد) نسبتاً ناپایدار خواهد بود و آسمان غالباً نیمه‌ابری توام با وزش باد خزری همراه با کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه در پاره‌ای اوقات و در برخی از مناطق استان اردبیل افزایش ابر، رخداد مه و بارش باران (گاهی به‌صورت رگبار) دور از انتظار نیست.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل در اطلاعیه خود افزوده است: فردا (چهارشنبه ۲۴ مرداد) آسمان استان نسبتاً پایدار با کاهش مقدار ابرناکی و افزایش دما انتظار می‌رود ولی از روز پنجشنبه (۲۵ مرداد) با تقویت جریانات شمالی که با رطوبت خزری نیز همراه خواهد بود، از دمای هوا کاسته شده و مجدداً بر میزان ابرناکی افزوده خواهد شد.

در روزهای پایانی هفته جاری ناپایداری جوی در استان اردبیل تشدید می‌شود و در غالب مناطق استان شاهد بارش باران (گاهی به‌صورت رگبار و در پاره‌ای از اوقات همراه با مه) خواهیم بود ، این شرایط ناپایدار جوی تا اوایل هفته آینده در استان تداوم خواهد یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha