۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۵۴
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85567116
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نقد سازنده رسانه‌ها راهی برای پیشرفت مدیران است

سنندج- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: نقد حق مسلم رسانه‌ها است و اگر سازنده و منصفانه باشد، می تواند مدیران را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهد.

به گزارش ایرنا، علی اصغر دریایی روز چهارشنبه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با همراهی عیسی فلاحی معاون امور فرهنگی و رسانه ای از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج بازدید و از مدیر و خبرنگاران این رسانه تقدیر کرد.

وی در این بازید ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و می‌توانند با اطلاع رسانی صحیح عملکرد مدیران، نقش تاثیرگذاری در توسعه و پیشرفت جامعه داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با تاکید بر اینکه مدیران باید پذیرای انتقاد رسانه‌ها باشند، افزود: رسانه‌ها نیز باید انتقاد منصفانه داشته باشند و نقد را با حُب و بغض شخصی قاطی نکنند و بتوانند رسالت خود را که آگاه سازی جامعه است به نحو احسن انجام دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه در چند سال اخیر فعالیت‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی در استان با شتاب خوبی روبرو شده است، گفت: ما تمام تلاش خود را انجام داده ایم که اقدامات فرهنگی را به تمام شهرستان‌ها تسری دهیم و فقط تمرکز بر روی مرکز استان نباشد.

دریایی یادآور شد: در راستای تقویت و توسعه بخش فرهنگ و هنر استان اقدامات بسیار خوبی انجام شده است که نهضت سینماسازی و پلاتوسازی از جمله این اقدامات است و بسیاری از شهرهای استان صاحب سینما و پلاتو شده اند و برای سایر شهرها نیز این اقدام در حال انجام است.

وی همچنین به بحث اربعین و فعالیت کمیته فرهنگی در این راستا اشاره کرد و گفت: در قالب کمیته فرهنگی فضاسازی اربعین در مرز باشماق به بهترین نحو انجام شده است و در طول این ایام نیز برنامه‌های مختلفی از جمله تولید محتواهای مختلف با رویکرد اربعین و امام حسین(ع) انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha