۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۶
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85567125
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ششتمد: خبرنگاران طلایه‌داران جهاد تبیین هستند

سبزوار- ایرنا- امام جمعه شهرستان «ششتمد» خراسان رضوی گفت: خبرنگاران طلایه‌داران و جهادگران عرصه جهاد تبیین و روشنگری هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ولی خاکشور روز سه‌شنبه به مناسبت روز خبرنگار در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان، افزود: در برابر شیطنت های جبهه باطل و جنگ رسانه ای غرب، رسانه ها وظیفه خطیر آگاهی بخشی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی را برعهده دارند.

وی اظهار کرد: رسانه در کنار روشنگری، بیان دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی، در توسعه مناطق از جمله شهرستان نوپا و محروم ششتمد و معرفی ظرفیت های این منطقه نقش مهمی دارد.

حجت الاسلام خاکشور همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار افزود: این شهدا جان خود را در مسیر جهاد تبیین و امیدآفرینی فدا کردند همانطور که در ماه‌های اخیر خبرنگاران زیادی در فلسطین برای انعکاس واقعیت ها و افشای ظلم و جنایات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند.

رییس سورای فرهنگ عمومی ششتمد با اشاره به اینکه برخی درصدد تطهیر چهره پلید حکومت پهلوی برآمده اند، گفت: افشای خیانت های رژیم طاغوت برای مردم و نسل جوان یکی از رسالت های اصلی خبرنگاران است.

وی افزود: یکی از این موارد جدایی بحرین از خاک ایران بود و در شرایطی که این منظقه از زمان‌های بسیار دور بخشی از سرزمین‌ ایران به شمار می‌رفت اما در مرداد دهه ۱۳۵۰ از ایران جدا شد که این موضوع یکی از سندهای وادادگی و خیانت رژیم پهلوی بود.

شهرستان ششتمد در ۲۴۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع، دارای ۲۴ هزار نفر جمعیت است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha