کاظمی همه مراحل مدیریتی در آموزش و پرورش را تجربه کرده است

تهران- ایرنا- کارشناس حوزه آموزش و پرورش تجربه معلمی را ویژگی اصلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دانست و گفت: کاظمی تمام مراتب مدیریتی در آموزش و پرورش از معلمی تا معاونت و سرپرستی وزارتخانه طی کرده است.

محمدرضا مسیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا درباره «علیرضا کاظمی» وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اظهار داشت: با توجه به فعالیتی که در حوزه نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش داشتم، باید بگویم که زمان طلایی قرآن و عترت و نماز در مدارس کشور مربوط دوره‌ای است که کاظمی معاون پرورشی این وزارتخانه بود.

وی افزود: کاظمی از طریق ارتباط مناسب با شورای توسعه فضای فرهنگی کشور و ارتباط گیری با نهادهای فرهنگی و دینی همچون سازمان اوقاف و امور خیریه، شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی قرآن، کمک‌های ارزشمندی به حوزه قرآن دانش‌آموزی کرد.

این کارشناس آموزشی ادامه داد: همچنین کاظمی در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مشاوره‌ای و طرح نماد و فعالیت‌های مراقبت از آسیب‌های اجتماعی نقش موثر داشته است و در جایگاه وزارت نیز می‌تواند برای دانش‌آموزان تاثیرگذار باشد.

مسیب‌زاده عنوان کرد: نباید فراموش کنیم که هر اتفاقی که می‌افتد باید برای دانش‌آموزان، فرهنگیان و کشور فایده‌ای داشته باشد و امیدوارم آموزش و پرورش با کمک همه مجموعه‌ها بتواند راه خود را پیش برد.

به گزارش ایرنا، علیرضا کاظمی به عنوان وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم برای تصدی وزارت آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است. وی متولد ۱۳۴۴ شهر مقدس مشهد و تحصیلکرده حوزه و دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان است.

وی پیش از این قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، مشاور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش‌آموزی بود. معاون پرورشی و فرهنگی، معاون آموزش متوسطه، مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی از دیگر سوابق اجرایی کاظمی است.

کاظمی از شهریور تا آذر سال ۱۴۰۰ سرپرست آموزش و پرورش بود.

قرار است جلسات رای اعتماد به کابینه مسعود پزشکیان رئیس جمهور از ۲۷ مرداد در صحن علنی مجلس آغاز شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha