رئیس اداره ارشاد شهرستان ری: پیشرفت جوانان در عرصه هنر از اهداف مااست

شهرری- ایرنا- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری گفت: اولویت برنامه های ما در راستای رشد و پیشرفت جوانان و نوجوانان در حوزه فرهنگ و هنر می باشد.

مرتضی علوی روز سه شنبه به مناسبت روز خبرنگار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با عزمی راسخ برنامه های شاخصی را در نظر دارد که طی آن برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت در سطح شهرستان و بخش های تابعه به اجرا می گذارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری افزود: بازگشت حاکمیت فرهنگی هنری در این حوزه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط اهالی هنر و مطالبه گری اصحاب دغدغه مند خبر و رسانه صورت می گیرد و ما به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

وی به برنامه های شاخصی فرهنگی هنری اشاره داشت و افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کمک شایانی به رشد و پیشرفت در حوزه فرهنگ و هنر اعم از موضوعات شعر و ادبیات، سینما و نمایش هنرهای تجسمی و سایر هنرها که می تواند تاثیر بسزایی در رشد و تعالی جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان داشته باشد دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری گفت: خبرنگاران واصحاب رسانه بطور شبانه روزی فعالیت دارند تا اخبار و اطلاعات در عرصه های مختلف به گوش و نظر مردم و مسئولان برسد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در آیین گرامیداشت روز خبرنگار نیز گفت: اگر یک نگاه اجمالی به حوزه خبر قبل از انقلاب و بعد از انقلاب داشته باشیم تفاوت ها را مشاهده خواهیم کرد. نقش خبر امروز برای کسی پوشیده نیست و واقعا با هیچ کاری قبل مقایسه نیست.

رئیس اداره ارشاد شهرستان ری: پیشرفت جوانان در عرصه هنر از اهداف مااست

علوی افزود: شهرستان ری حقیقتا ظرفیت بسیار عظیمی دارد که انشاالله با یک تعامل سازنده ای که بین اصحاب رسانه ایجاد خواهد شد جریان مطالبه گری را شروع خواهیم کرد و ظرفیت های شهرستان را نشان خواهیم داد. شما طلایه داران سپاه امام زمان(عج) خواهید بود.

در پایان این مراسم از اصحاب رسانه شهرستان ری تقدیر به عمل آمد.

رئیس اداره ارشاد شهرستان ری: پیشرفت جوانان در عرصه هنر از اهداف مااست

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha