۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۹
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85567247
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار لرستان: خدمات شهید رئیسی در هفته دولت تبیین شود

خرم آباد _ ایرنا _ استاندار لرستان گفت: خدمات و دستاوردهای دولت شهید رئیسی طی هفته دولت برای مردم به ویژه جوانان تبیین و اطلاع رسانی شود.

به گزارش ایرنا، ابوطالب شفقت روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت و شهدای ۱۷ شهریور بیان کرد: هفته دولت ، بزرگداشت شخصیت های شهدای دولت است و شهیدان رجایی و باهنر در دوران بسیار کوتاه چنان فرهنگ و الگویی آفریدند که همچنان مورد بحث و تاثیرگذاری است.

وی افزود: شهید رئیسی نیز با تلاش های بسیار جهت انجام خدمت با الگوی خاص، همواره شهید رجائی را الگوی حکومتداری معرفی می کرد.

استاندار لرستان یادآور شد: تبیین جلوه ها و خدمات نظام برای مردم ، جوانان و نوجوانان بسیار حایز اهمیت است و مردم را باید نسبت به خدمات نظام آگاه کرد.

شفقت با اشاره به سالگرد شهادت شهیدان رجای و باهنر ادامه داد: این ۲ شهید بزرگوار به فرهنگ و آموزش و تربیت بسیار اعتقاد عمیقی داشتند.

وی با بیان اینکه در این هفته باید از شهیدان رجایی و باهنر بعنوان الگوی خدمات رسانی تجلیل کرد، گفت: امسال هفته دولت متقارن با پایان دولت شهید رئیسی است و در این ایام دستاوردهای دولت را که به اتمام رسیده، اعلام و گزارش مناسبی از عملکرد سه ساله دولت سیزدهم ارائه دهیم.

استاندار لرستان تاکید کرد: تمام دستگاه‌ها در تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم تلاش کنند و نمایشگاه ها و برنامه‌هایی برای این مهم راه اندازی شود.

شفقت عنوان کرد: طرح های قابل افتتاح در سطح استان آماده و در این راستا اقدام شود.

وی اضافه کرد: اتفاقات اقتصادی بسیار مهمی در لرستان رخ داده است و بخش خصوصی با رویکرد دولت شهید رئیسی حمایت و اقدامات خوبی انجام شد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در طول این سه سال هیچ کارخانه ای در استان تعطیل نشد، ادامه داد: همچنین این مدت چند کارخانه تعطیل به چرخه تولید بازگشتند و چند واحد جدید بهره برداری شد.

شفقت افزود: فرمانداران برنامه های هفته دولت را جدی و در مساجد پر جمعیت ارائه گزارش داشته باشند، البته باید در تمام طول در مساجد حضور یافته و خدمات نظام و دولت را تبیین کرد.

وی اظهار داشت: هر چقدر نوجوانان و جوانان را با شبکه روحانیت در ارتباط قرار دهیم ، بسیاری از چالش ها کاهش و به مسجد محوری تاکید شود.

استاندار لرستان ادامه داد: همچنین حضور در روستاها و ارایه خدمات و توسعه این نقاط و تبیین خدمات نظام باید دنبال و روستاها آباد و توسعه یافته باشند.

شفقت با بیان اینکه اقتصاد کشاورزی بسیار مهم است، افزود: روستاها تولیدکننده مواد غذایی هستند و مهمترین مولفه، امنیت اقتصادی بشمار می روند ، چراکه امنیت اقتصادی امنیت ملی را به همراه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha