کاروان بسیج پردیس بمنظور خدمت رسانی به زائران حسینی راهی کربلا شد

پردیس- ایرنا- کاروان بسیج کارکنان شهرستان پردیس برای پذیرایی از زائران سید الشهدا (ع) با بدرقه مسئولان راهی کربلای معلی شدند.

به گزارش ایرنا، عصر امروز سه شنبه جمعی از کارکنان ادارات عاشق اباعبدالله الحسین (ع) از محل فرمانداری شهرستان پردیس برای پذیرایی از زائران امام حسین راهی مرز خسروی شدند.

فرماندار شهرستان در حاشیه بدرقه مسافران کربلا از محل فرمانداری به خبرنگاران گفت: با همکاری بسیج ادارات و شهرداری بومهن یک دستگاه اتوبوس برای خادمینی که قرار هست به زایران اباعبدالله خدمت کنند به مرز خسروی اعزام شد.

محسن قضاتلو ادامه داد: از باب این حضور در کربلای معلی به حال شما زائران غبطه می خوریم و امیدواریم که این سفر برای شما عارفا به حقه باشد و با دست پر از بارگاه ملکوتی سید الشهدا بازگردید.

کاروان بسیج پردیس بمنظور خدمت رسانی به زائران حسینی راهی کربلا شد

عبدالله میرزایی شهردار بومهن اظهار داشت: توفیقی حاصل شد که ما بتوانیم برای زوار امام حسین قدمی برداریم و وسیله حمل و نقل را فراهم کنیم که ثوابی هم به ما برسد و درخواست داریم که نایب الزیاره ما در صحن و سرای اباعبدالله ع باشید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این سفر در حدود ۴۰ نفر از بسیج کارکنان ادارات برای خدمت به زائران امام حسین از میان دود اسپند و زیر قرآن کریم عبور کردند و سوار اتوبوس به مقصد مرز خسروی شدند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha