مردم نگران نباشند/ در آستارا مانور برگزار می‌شود

آستارا - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی فرماندار آستارا گفت: مردم نگران صداهای انفجار نباشند زیرا در آب‌های شهرستان مانور برگزار می‌شود.

سیدحمید موسوی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز در ساعاتی از غروب و شب صداهای ناشی از رزمایش پدافندی یکی از نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران در محدوده پایگاه دریایی ارتش در آستارا شنیده خواهد شد.

وی افزود: این رزمایش از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ در محدوده بخشی از منطقه دریایی آستارا برگزار می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار آستارا ادامه داد: این رزمایش به منظور آمادگی هرچه بیشتر نیروهای پدافندی نیروی دریایی و نظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود و در مدت برگزاری رزمایش، اهداف فرضی مورد حمله پدافندی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: صدای انفجارهای پیاپی در این شهرستان مرزی مربوط به رزمایش این نیرو خواهد بود و صدای آن در بخش‌هایی از شهرستان به صورت کامل شنیده می‌شود.

موسوی تاکید کرد: جای نگرانی برای مردم شهرستان مرزی بندر آستارا وجود ندارد و اخیرا هم نظیر این رزمایش در منطقه دریایی آستارا برگزار شده بود.

شهرستان مرزی آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha