۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۴۱
کد خبر: 85567370
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران خط مقدم جهاد مطالبه گری و امید آفرینی هستند

اراک_ایرنا_استاندار مرکزی گفت:خبرنگاران دارای جایگاه ممتازی درجامعه هستند و انعکاس دهنده عملکردها و خط مقدم عرصه جهاد تبیین، مطالبه گری و امید آفرینی می باشند.

به گزارش ایرنا،فرزاد مخلص الائمه شامگاه سه شنبه در آیین روز خبرنگار با گرامی داشت یاد و خاطره ۱۷۰ خبرنگار شهید غزه گفت: خبرنگاران بیشترین قشری بودند که در طول سه سال گذشته بیشترین زمان را در دورافتاده ترین مکان استان تا جلسات عادی در میان دولت سیزدهم زندگی کرده و در کنار یکدیگر بودیم.
استاندار مرکزی اظهار کرد:دولت سیزدهم سه ساله به تقدیر الهی پایان یافت و فرصت بهره مندی از کارهایی که باید در سال آخر بهره برداری می شد ،تعیین تکلیف نشد.
وی بیان کرد:خبرنگاران با کم ترین مزد به امید آفرینی و مطالبه گری مشغول هستند.
مخلص الائمه تصریح کرد: از خبرنگاران استان راضی هستیم و خبرنگاران با نشان دادن راه اصلی در مطالبه گری و امید آفرینی به ما کمک کردند .
وی ادامه داد:کتاب رهاورد خدمت مشتمل بر بسیاری از رویدادها حاکی از گزارش های هزار روز فعالیت هم افزایی دولت و مردم را در حوزه های عمرانی ،اقتصادی،سیاسی شامل می شود .

استاندار مرکزی اشاره کرد:ثبت نام مسکن خبرنگاران در حال انجام است و ان می توانند در شهر جدید امیرکبیر به عنوان اولین و تنها شهر ویلایی حضور یافته و زمین خود را تحویل بگیرند.

وی با بیان اینکه ظرفیت های استان بر مشکلات و مسائل غلبه دارد گفت: مسیر پیشرفت استان کارهای مختلفی می طلبد که نیاز به اتحاد و انسجام دارد.

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت استان مرکزی نیز با بزرگداشت روز خبرنگار و گرامی داشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت: همه ایام سال متعلق به خبرنگاران است .

وی افزود: انتقال آنچه در بطن جامعه اتفاق می افتد به مسئولان و نقد مسئولان وظیفه های خطیر خبرنگار است.

جودکی خاطر نشان کرد:کار اصلی خبرنگاران نقادی و اطلاع رسانی است .

وی اظهار کرد:استان مرکزی رنگین کمان معادن را دارد و این پهنه معدنی سنندج - سیرجان که بخشی در استان مرکزی است ،در حوزه فلز و مس ، ذخایر بسیار خوبی در اختیار دارد.

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی تصریح کرد: خبرنگاران با نقد سازنده،مسئولان را در اصلاح مسیر یاری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha