۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۲۵
کد خبر: 85567454
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رونمایی از پوستر نخستین اجلاسیه شهدای رسانه محور مقاومت در شیراز

شیراز – ایرنا – پوستر نخستین اجلاسیه شهدای رسانه محور مقاومت در شیراز رونمایی شد و رئیس بسیج رسانه فارس گفت: نخستین دوره این اجلاسیه آبان ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هادی رضایی روز سه‌شنبه در آیین رونمایی از پوستر نخستین اجلاسیه شهدای رسانه محور مقاومت و تجلیل از خبرنگاران، اظهار کرد: امروز گفتمان ما با دوران دفاع مقدس و پس از آن متفاوت است، چرا که اکنون مشت‌های گره کرده همه ادیان در دنیا به سوی استکبار جهانی نشانه گرفته است.

وی افزود: قرار است شیراز ۱۶ و۱۷ مهر همزمان با نخستین سالروز عملیات طوفان الاقصی که معادلات منطقه را تغییر داد، میزبان نخستین اجلاسیه شهدای رسانه محور مقاومت باشد.

رئیس بسیج رسانه فارس افزود: در این اجلاسیه ۱۴۷ نمایندگی رسانه‌های دنیا در ایران حضور دارند و می‌کوشیم همه رسانه‌های محور مقاومت حضور داشته باشند.

رضایی گفت: امروز می‌توانیم از امت مقاومت سخن بگوییم، چرا که در بیخ گوش کاخ سفید، سیلی سرخی بر استکبار جهانی می‌نوازند.

وی اعلام کرد: تلاش می‌کنیم در گام بعد، اندیشکده هایی برای جبهه سازی رسانه‌های محور مقاومت ایجاد کنیم.

قرآن، مبنای اخلاق حرفه‌ای خبرنگاران باشد

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس در این آیین با اشاره به آیه ۷۰ سوره احزاب، گفت: خبرنگاران از مصادیق این آیه شریفه هستند و اخلاق حرفه‌ای خبرنگاران باید مبتنی بر تعالیم دین و آیات و روایات باشد.

حجت‌الاسلام محمود محمودی‌زاده با بیان اینکه خبرنگاران حلقه وصل جامعه و حاکمیت از یک سو و گروه‌های مختلف مردم از سوی دیگر هستند، اظهار کرد: خبرهای رسانه‌ها باید مصداقی از قول سدید بیان شده در این آیه باشد و خبرنگاران این آیه را چراغ راه خود در فعالیت‌هایشان قرار دهند.

وی توضیح داد: قول سدید در اخبار ۲ ویژگی دارد؛ یکی اینکه راست باشد و دیگری اینکه صحیح ودقیق بیان شود.

محمودی‌زاده ادامه داد: درباره دقت خبر باید توجه داشت که بیان بخشی از خبر جامعه را به خطا می‌اندازد و نکته مهم دیگر زمان خبررسانی است، حذف قید و حاشیه لازم برای خبر، نیز با ضربه زدن به دقیق بودن آن، جامعه را دچار اشتباه می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha